Η εισαγωγή των σπερμάτων στην οντολογία του Επίκουρου: Μια ερμηνευτική προσέγγιση

Η εισαγωγή των σπερμάτων στην οντολογία του Επίκουρου: Μια ερμηνευτική προσέγγιση

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Ακαδημία Αθηνών   

Αποθετήριο :
Κέντρον Ερεύνης Ελληνικής Φιλοσοφίας (ΚΕΕΦ)   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
χρησιμοποιήστε
το αρχείο ή την εικόνα προεπισκόπησης σύμφωνα με την άδεια χρήσης :
CC BY-NC-SA 4.0

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή
CC_BY_NC_SA



Η εισαγωγή των σπερμάτων στην οντολογία του Επίκουρου: Μια ερμηνευτική προσέγγιση

Αραβαντινού - Μπουρλογιάννη, Άννα

According to the classic Lucretius΄ interpretation of Epicurean seeds (Letter to Herodotus, 32) they are considered to be "semina certa" of all living beings, able to put a limit to the chance coming-to-be of anything from anything else. Yet this indeed ambiguus term "seeds" is used here in a very general, let΄s say, anaxagorean sense, as seeds of all things, that is as elementary entities capable to "reproduce" —in a clearly metaphorical sense— all composite things similar to them. Such a hypothesis leads to the conclusion that Epicurus in his ontology, apart from the use of the atoms, he also accepts the seeds as structural entities of the formally definite things.

Επετηρίδα


1993-1994


Ιστορία της Φιλοσοφίας
Επίκουρος
Οντολογία
Επικούρεια Φιλοσοφία


Κείμενο/PDF

Ελληνική γλώσσα
Αγγλική γλώσσα




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των φορέων περιεχομένου.