Παρτιτούρα - δίφυλλο φυλλάδιο με δύο παρτιτούρες για βιολί "Specimen de Musique D'Enseignement" του συνθέτη "Arthur Seybold

Παρτιτούρα - δίφυλλο φυλλάδιο με δύο παρτιτούρες για βιολί
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
Ο σύνδεσμος στην καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο δεν είναι διαθέσιμος προσωρινά λόγω τεχνικών εργασιών στον ιστότοπο του φορέα*
χρησιμοποιήστε
το αρχείο ή την εικόνα προεπισκόπησης σύμφωνα με την άδεια χρήσης :
CC BY-NC-ND 3.0 GR

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα
CC_BY_NC_ND



Παρτιτούρα - δίφυλλο φυλλάδιο με δύο παρτιτούρες για βιολί "Specimen de Musique D'Enseignement" του συνθέτη "Arthur Seybold (EL)

Άγνωστος δημιουργός (EL)

τετρασέλιδο φυλλάδιο, εκμάθησης βιολιού. Στο εξώφυλλο, σε μπλε φόντο στην αριστερή άνω γωνία φέρει την φωτογραφία του συνθέτη και δίπλα αναγράφεται ο τίτλος με κεφαλαία μπλε γράμματα "Specimen de Musique D'Enseignement Tres Recommandee pour La Litterature du Violon Par ke Celebre Pedagogue". Στο κάτω μέρος αναγράφεται ο εκδότης "Anton J. Benjamin Editeur De Musique Leipzig". Στην δεύτερη σελίδα υπάρχει ο πρόλογος του συνθέτη Arthur Seybold (Αμβούργο 1917) και τρίτη και τέταρτη οι δύο παρτιτούρες για βιολί με συνοδεία πιάνου. Στην πρώτη παρτιτούρα το κομμάτι ονομάζεται "Le Menetrier - Τhe Fiddler" (Arthur Seybold, Op. 185, Copyright 1919) και στην δεύτερη παρτιτούρα υπάρχει το κομμάτι "L'oiselet dans l'abre - Birdy in the Tree" (Arthur Seybold, Op. 202, Copyright 1922). (EL)
Κατάσταση: κακή. Στοιχείο περιγραφής: κατασκευή. ΟΛΟ/ΜΕΡΟΣ: όλο. ΤΡΟΠΟΣ: μηχανοποιημένο. ΧΡΩΜΑΤΑ: μπλε, μπεζ. (EL)

Μουσειακά αντικείμενα (EL)

Λειψία / Γερμανία (EL)

πιάνο (EL)
μουσική (EL)
νότες (EL)
βιολί (EL)
music sheet (EN)


Λαογραφικό και Εθνολογικό Μουσείο Μακεδονίας - Θράκης (EL)

Εικόνα

image/jpeg

Ελληνική γλώσσα

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/deed.el

http://hdl.handle.net/11533/11233



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των φορέων περιεχομένου.