Εγκαίνια περιοδικής έκθεσης "Εφήβων Έργα-Ζωγραφίζοντας στο Μουσείο" και τελετή βράβευσης των μαθητών που συμμετείχαν σ'αυτήν, μετά από διαγωνισμό που οργάνωσε το ΛΕΜΜ-Θ.

Εγκαίνια περιοδικής έκθεσης
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
Ο σύνδεσμος στην καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο δεν είναι διαθέσιμος προσωρινά λόγω τεχνικών εργασιών στον ιστότοπο του φορέα*
χρησιμοποιήστε
το αρχείο ή την εικόνα προεπισκόπησης σύμφωνα με την άδεια χρήσης :
CC BY-NC-ND 3.0 GR

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα
CC_BY_NC_ND



Εγκαίνια περιοδικής έκθεσης "Εφήβων Έργα-Ζωγραφίζοντας στο Μουσείο" και τελετή βράβευσης των μαθητών που συμμετείχαν σ'αυτήν, μετά από διαγωνισμό που οργάνωσε το ΛΕΜΜ-Θ. (EL)
Opening celebration of the temporary exhibition "Painting at the Museum-Teen works" (EN)

Άγνωστος δημιουργός (EL)

Προσέλευση καλεσμένων και χαιρετισμός της Προϊσταμένης Διεύθυνσης του ΛΕΜΜ-Θ, Νέλλης Μελίδου-Κεφαλά στα εγκαίνια της έκθεσης. Η έκθεση που παρουσιάστηκε στο ΛΕΜΜ-Θ από τις 18/10/2007 έως τις 10/1/2008 ακολούθησε διαγωνισμό που προκύρηξε το Μουσείο με ζωγραφιές εμπνευσμένες από τις εκθέσεις και τις συλλογές του. Στην τελετή εγκαινίων βραβεύτηκαν τα έργα που διακρίθηκαν, ενώ όλοι οι μαθητές που συμμετείχαν πήραν αναμνηστικό το ημερολόγιο του έτους 2008 που αποτελούσε και τον κατάλογο της έκθεσης. (EL)

Βίντεο (EL)

Θεσσαλονίκη / Ν. Θεσσαλονίκης / Μακεδονία / Ελλάδα (EL)

2007-10-18



δημήτρια (EL)
έφηβοι (EL)
ζωγραφιές (EL)
ζωγραφική (EL)
μαθητές (EL)
περιοδική (EL)
νέοι (EL)
εγκαίνια (EL)
έκθεση (EL)
διαγωνισμός (EL)
βραβεία (EL)
exhibition (EN)
contest (EN)
works (EN)
painting (EN)
school (EN)
ceremony (EN)
students (EN)
teen (EN)
opening (EN)


Λαογραφικό και Εθνολογικό Μουσείο Μακεδονίας - Θράκης (EL)

Βίντεο

video/mp4

Ελληνική γλώσσα

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/deed.el

http://hdl.handle.net/11533/12486



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των φορέων περιεχομένου.