Το έργο εικονίζει ένα κάρο να συντρίβεται δίπλα σε μια ανδρική φιγούρα. Ο Περικλής Γουλάκος (1947-2022)αν και σπούδασε χαρακτική και κεραμική στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών Αθήνας καταπιάστηκε και με τη ζωγραφική, υιοθετώντας ένα ιδιότυπο προσωπικό λεξιλόγιο, το οποίο δεν κατατάσσεται σε κάποιο συγκεκριμένο ρεύμα. Αρχικά φαίνεται να επηρεάστηκε από ένα ευρύ φάσμα τάσεων, όπως τον εξπρεσιονισμό ή την ποπ Αρτ αλλά κατέληξε σε μια εννοιολογική μορφή έκφρασης. Συχνά τα θέματά του είναι βιωματικά ή προέρχονται από αναμνήσεις. Πειραματίζεται με τεχνικές προκειμένου να πετύχει το επιθυμητό αποτέλεσμα. Εδώ χρησιμοποιεί μικτές τεχνικές και έντονα σκούρα χρώματα, κόκκινο, μαύρο, καφέ που συμπληρώνονται από σκούρο κίτρινο. Ο δραματικός χαρακτήρας της σύνθεσης εντείνεται από τις δύο κόκκινες κάθετες φαρδιές γραμμές που λειτουργούν ως σύμβολο κινδύνου αλλά και ως διαχωριστικό του πριν από το μετά. Για τον λόγο αυτό ο άνδρας είναι βυθισμένος στο πιο σκοτεινό σημείο της ζωγραφικής επιφάνειας, γεγονός που υποδηλώνει το δυσοίωνο του ατυχήματος.
(EL)