Τα έργα του Robert Suermondt έχουν ως εικονογραφική βάση τους φωτογραφίες κινήσεων του πλήθους ή μεμονωμένων ατόμων, όπως στην περίπτωση του έργου “Jockey”, σε αθλητικά, πολεμικά και πολεμικά πλαίσια. Εστιάζει την προσοχή σε ανώνυμες χειρονομίες ατόμων, καθώς απεικονίζεται μέρος του σώματός τους, συνήθως ο κορμός, και το υπόλοιπο σώμα τους είναι κομμένο. Παρέχοντας ποικίλες και πολύπλοκες αναγνώσεις, το έργο χωρίς πρόσωπο δεν έχει άλλο αντικείμενο/υποκείμενο από τον ίδιο του τον εαυτό, δηλαδή την εγγενή του ικανότητα να διατυπώνει το ορατό, με άλλα λόγια το κατανοητό.
(EL)
Robert Suermondt's artworks have as their iconographic basis photographs of crowd movements or of single individuals, as in the case of the work "Jockey", in various contexts, such as sports, warfare, and martial arts. He focuses on anonymous gestures of individuals, often depicting a part of their body, typically the torso, while the rest of their body is cropped. Providing various and intricate interpretations, the faceless work has no other object/subject besides himself, i.e., his inherent ability to articulate the visible, in other words, the comprehensible.
(EN)