Το έργο του Fred Boissonnas που αφορά την Ελλάδα, απότοκο της συνεργασίας του με την κυβέρνηση ενός μικρού κράτους, που επιδίωκε να επαναπροσδιορίσει τη θέση του στον κόσμο, επικεντρώνεται εν πολλοίς σε όψεις της Ακρόπολης των Αθηνών. Η παρούσα λήψη πραγματοποιείται από την είσοδο του Ζαππείου Μεγάρου, όπως μαρτυρούν τα δύο αγάλματα στο πρώτο πλάνο που εικονίζουν τους δωρητές του κτιρίου, και αποδίδει μια γενική άποψη του ιερού βράχου με τον Παρθενώνα να δεσπόζει ευδιάκριτα στην κορυφή. Το χαρακτηριστικό ορόσημο της πόλης με την πυκνή περιμετρικά του βράχου βλάστηση, αποτυπώνεται εδώ θαμπό καθώς εξαϋλώνεται οπτικά από το ισχυρό φως. Ο φωτογράφος καταφέρνει να αποδώσει μια ατμοσφαιρική εικόνα που μπορεί να ιδωθεί ως σύμβολο της ελληνικής αρχαιότητας όπως εγγράφεται, μέσα από τη διαχρονική και επιβλητική παρουσία της, στο αττικό τοπίο.
(EL)