Στην ενότητα της Ευρώπης ο Στυλιανού δημιούργησε μια σειρά λήψεων από βιτρίνες, στις οποίες έμοιαζε να σχολιάζει την απρόσωπη τεχνητότητα του σύγχρονου καταναλωτισμού, περισσότερο εμφανή στις ανεπτυγμένες οικονομίες από ότι τότε στην περιφέρεια. Η προσεκτική σύνθεση που τεμαχίζει ρούχα και χρησιμοποιεί τη διαγώνιο γραμμή σαν στοιχείο δυναμισμού, κρατά το γυναικείο μανεκέν εγκλωβισμένο σε μια κεκλιμένη θέση σχεδόν άμυνας, αντίθετη με το απλανές βλέμμα. Η φωτογραφία, με τις καθαρές φόρμες και γραμμές, γίνεται μια μεταφορά εγκλωβισμού, ένα είδος κριτικού βλέμματος προς τον ελκυστικό, όσο και αυξανόμενα απρόσωπο κόσμο της σύγχρονης ζωής.
(EL)