Οι μορφές του Φώτη Χατζηιωαννίδη διακρίνονται για τη στιβαρότητά τους. Συχνά μετουσιώνουν το όραμα της ένωσης μέσα από φόρμες που εισέχουν, εξέχουν, έλκονται, ενώ όπως στην περίπτωση του έργου «Χώρος, Υποκείμενο, Αντικείμενο», όπου η σύνθεση μπορεί αρχικά να εκληφθεί ως προτομή, παραπέμπει σε φαλλικό σύμβολο, τονίζοντας τα χαρακτηριστικά του ανδρικού φύλου και τη γυμνότητα.
(EL)
The figures of Fotis Chatziionannides are distinguished for their robustness. They often transfigure the vision of union through forms that enter, protrude, and attract, while, as in the case of the work "Space, Subject, Object", where the composition can initially be understood as a bust, it refers to a phallic symbol, emphasizing the characteristics of the male sex and nudity.
(EN)