Η γεωμετρική αφαίρεση χαρακτηρίζει την πρώτη φάση του έργου της Ειρήνης Απέργη, ενώ σταδιακά μετακινείται στην οργάνωση περιβαλλόντων. Ξύλα αποτελούν τον φέροντα οργανισμό, πάνω στον οποίο επικολλήσεις από γάζες, υφάσματα, ταινίες κ.ά., πλάθουν τρισδιάστατες μορφές. Στόχος της Απέργη υπήρξε η συνολική οργάνωση του εκάστοτε εκθεσιακού χώρου και η εικαστική αξιοποίηση όλου του προσφερόμενου πεδίου, συμπεριλαμβανομένου και εκείνου στο οποίο κινείται ο θεατής.
(EL)
Geometric abstraction characterizes the first phase of Irini Apergi's work, while gradually moving to the organization of environments. Wood forms the supporting structure, on which pasted gauze, fabrics, tapes, etc., create three-dimensional forms. Apergi's aim was the overall organization of the exhibition space in question and the visual utilization of the entire offered field, including the one in which the viewer moves.
(EN)