use the file or the thumbnail according to the license: CC BY-SA 4.0
Attribution-ShareAlike
Άτλας (Μπονσάι στη Θεσσαλονίκη)
(EL)
Atlas (Bonsai in Thessaloniki)
(EN)
Labat, Pierre (1977)
(EL)
Labat, Pierre (1977)
(EN)
Ο Pierre Labat στις γλυπτικές κατασκευές-εγκαταστάσεις του «Άτλας (Μπονσάι στη Θεσσαλονίκη)» & «Η εφαπτομένη» εφαρμόζει μια λιτή, «μινιμαλιστική» εικαστική γλώσσα. Αμφισβητεί τη θέση του θεατή, τον οποίο εντάσσει με έναν ιδιαίτερο τρόπο στα έργα του, κάνοντας τον και αυτόν «μέρος» του έργου. Παίζοντας με την πληρότητα και το κενό, βυθίζοντας και ανθίζοντας, αρθρώνει το χώρο με άχρονες καταστάσεις για να εξερευνήσει τους μηχανισμούς της ανθρώπινης συμπεριφοράς.
(EL)
Pierre Labat in his sculptural constructions-installations "Atlas (Bonsai in Thessaloniki)" & "The Tangent" applies a simple, "minimalist" visual language. He questions the position of the viewer, who he integrates in a special way into his works, making him "part" of the work. Playing with fullness and emptiness, immersing and blossoming, he articulates space with timeless situations to explore the mechanisms of human behaviour.
(EN)