δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε το ψηφιακό αρχείο του τεκμηρίου*
Η Σωσώ Χουτοπούλου-Κονταράτου ενδιαφέρθηκε ήδη από τα πρώιμα γλυπτικά της έργα να αποδώσει την κίνηση μέσα από την πλαστική της γλώσσα. Οι γλυπτικές γεωμετρικές της συνθέσεις βασίζονται κυρίως στη ρυθμική επανάληψη και ανάπτυξη της καμπύλης (όπως στην περίπτωση του έργου “Sculpture I”, 1974-1976), γεγονός που συναντάται και στη σειρά χαρακτικών της, όπου η καμπύλη γραμμή λειτουργεί ως συνθετική μονάδα, η οποία ανελίσσεται σε κυρτούς και κοίλους σχηματισμούς, σχεδιάζοντας τον κυματισμό μιας εναλλασσόμενης κίνησης («Χωρίς τίτλο», 1976).
(EL)
Already from her early sculptural works, Soso Houtopoulou-Kontaratou was interested in depicting movement through her plastic language. Her sculptural geometric compositions are mainly based on the rhythmic repetition and development of the curve (as in the case of the work "Sculpture I", 1974-1976), a fact that is also found in her series of prints, where the curved line functions as a synthetic unit, which rises in convex and concave formations, drawing the undulation of an alternating movement ("Untitled", 1976).
(EN)
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των φορέων περιεχομένου.