Φρούριο στην πόλη Κάφρ -Κάνα της Γαλιλαίας, που συνήθως ταυτίζεται με την Κανά του Ευαγγελίου. Στο κτίριο αυτό θεωρείται ότι τελέστηκε ο βιβλικός γάμος εν Κανά. Στο κέντρο αναπαριστάται το πηγάδι από το οποίο ο Ιησούς άντλησε νερό και το μετέτρεψε σε κρασί.

Φρούριο στην πόλη Κάφρ -Κάνα της Γαλιλαίας, που συνήθως ταυτίζεται με την Κανά του Ευαγγελίου. Στο κτίριο αυτό θεωρείται ότι τελέστηκε ο βιβλικός γάμος εν Κανά. Στο κέντρο αναπαριστάται το πηγάδι από το οποίο ο Ιησούς άντλησε νερό και το μετέτρεψε σε κρασί.
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε το ψηφιακό αρχείο του τεκμηρίου*

1  ψηφιακό αρχείο

basic type logo 1 JPEG

δείτε ή κατεβάστε το ψηφιακό αρχείο
απευθείας από τον ιστότοπο του αποθετηρίου*
χρησιμοποιήστε
το ψηφιακό αρχείο ή την εικόνα προεπισκόπησης σύμφωνα με την άδεια χρήσης :
CC BY-NC 4.0
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση
CC_BY_NC



Φρούριο στην πόλη Κάφρ -Κάνα της Γαλιλαίας, που συνήθως ταυτίζεται με την Κανά του Ευαγγελίου. Στο κτίριο αυτό θεωρείται ότι τελέστηκε ο βιβλικός γάμος εν Κανά. Στο κέντρο αναπαριστάται το πηγάδι από το οποίο ο Ιησούς άντλησε νερό και το μετέτρεψε σε κρασί. (EL)

Cana Galilea, Pozzo di S. Gio. Castelletto, la Città di Sophor.


Κάφρ-Κάνα (Kafr-Kanna) Γαλιλαία Ισραήλ (EL)


1600


Κάφρ-Κάνα (Kafr-Kanna) (EL)
Ισραήλ (EL)
Κανά της Γαλιλαίας (EL)
Γάμος εν Κανά (EL)
Κάστρα – Φρούρια (EL)
Τείχη (EL)
Αρχιτεκτονική - Οικιστικό περιβάλλον (EL)
Γαλιλαία (EL)
Θρησκευτική ζωή (EL)
Οικίες (EL)
Πηγάδια (EL)

BIANCO, Noe. Viaggio da Venetia al Santo Sepolcro, et al monte Sina. Col dissegno delle Città, Castelli, Ville, Chiese, Monasterij, Isole, Porti, & Fiumi, che fin là si ritrovano; ed vna breue regola di quanto si deve osservar nel detto viaggio, e ciò che si paga da luoco à luoco, sì di dacj, come d'altre cose, Λούκα, Salvatore e Giandomenico Marescandoli, 1600.

Εικόνα




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των φορέων περιεχομένου.