Και ο Θεός έπλασε την γυναίκα

Και ο Θεός έπλασε την γυναίκα
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε το ψηφιακό αρχείο του τεκμηρίου*

1  ψηφιακό αρχείο

basic type logo 1 PDF

δείτε ή κατεβάστε το ψηφιακό αρχείο
απευθείας από τον ιστότοπο του αποθετηρίου*
χρησιμοποιήστε
το ψηφιακό αρχείο ή την εικόνα προεπισκόπησης σύμφωνα με την άδεια χρήσης :
CC BY-NC-SA 4.0
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή
CC_BY_NC_SA



Και ο Θεός έπλασε την γυναίκα

Πνευματικό Κέντρο Δήμου Βύρωνα
Vadim, Roger
Levy, Raoul
Thirard, Armand
Misraki, Paul
Bardot, Brigitte
Jurgens, Curd
Trintignant, Jean-Louis
Marquand, Christian
Poujouli, Georges
Tissier, Jean
Lefebvre, Jean
Glory, Marie
Corey, Isabelle

Tissier, Jean
Thirard, Armand
Trintignant, Jean-Louis
Glory, Marie
Misraki, Paul
Lefebvre, Jean
Corey, Isabelle
Πνευματικό Κέντρο Δήμου Βύρωνα
Levy, Raoul
Poujouli, Georges
Bardot, Brigitte
Jurgens, Curd
Vadim, Roger
Marquand, Christian

Ο μύθος της Μπε-μπε... πριν σαράντα χρόνια, τότε που οι γυναίκες άλλαξαν χτένισμα, ντύσιμο και βάδισμα για χάρη της. "Και ο Θεός έπλασε τη γυναίκα..." με συμπλήρωμα: "Αλλά ο διάβολος έπλασε τη Μπριζίτ Μπαρντό...". Το σίγουρο είναι πως χωρίς να βάλει το χεράκι του ο Ροζέ Βαντίμ δε θα γινόταν τίποτε. Ο Ρώσος εμιγκρές που ξεκίνησε σα βοηθός του Μάρ Αλλεγκρέ, και ξεγύμνωσε τις γυναίκες του με προκλητική αναίδεια και σεξουαλικότητα μπροστά στο φακό. Μετά τη Μπριζίτ ακολούθησαν η Κατρίν Ντενέβ και η Τζέιν Φόντα. Οι γυναίκες του βέβαια έγραφαν ιστορία, όχι όμως κι ο ίδιος, όσο κι αν ξεγέλασε στο ξεκίνημά του. Γι' αυτό και η ταινία "Και ο Θεός έπλασε τη γυναίκα" έχει τη σφραγίδα μιας μυθικής σταρ και όχι του σκηνοθέτη. Μια όμορφη δεκαοχτάχρονη ορφανή γίνεται ο πειρασμός για τους άντρες σε μια μικρή γαλλική πόλη. Έχει ήδη σχέση μ' ένα πλούσιο ιδιοκτήτη ναυπηγείων, αλλά συγχρόνως προκαλεί δυο αδέρφια - τον αρρενωπό Αντουάν (Κριστιάν Μάρκάν) και το νεότερο αδερφό του Μάικλ (Ζαν Λουί Τρεντινιάν), που θα την παντρευτεί. Η Ζουλιέτ θα επιστρέφει τελικά κοντά στον άντρα της, ύστερα από διάφορες ερωτικές περιπλανήσεις, (και ιδιαίτερα ένα εκρηκτικό μάμπο) αφού το βεβαιώσει ότι θα μείνει πλέον πιστή!!! Η γέννηση και δημιουργία ενός μύθου: η γατούλα με την αλογοουρά, το σύμβολο της νιότης, που άλλαξε τον τύπο της γυναίκας στον παγκόσμιο χώρο, και έφερε στη Γαλλία περισσότερο συνάλλαγμα από τη Renault. Η Μπριζίτ Μπαρντό έκανε αμέσως τις βαμπ και τις ντίβες αναχρονιστικά στοιχεία. Εκπροσωπούσε τη γοητεία της νιότης, τη χαρά της ζωής και του έρωτα, και χαιρόταν το σεξ. Η εμφάνισή της στην ταινία αυτή ήταν μια αληθινή επανάσταση, κυρίως από το καυτό μάμπο που χόρεψε μπροστά στον Κουρτ Γύργκενς, τον Τρεντινιάν, το Μαρκάν και τα αναστατωμένα αρσενικά όλου του κόσμου: ένας χείμαρρος από ξανθά μαλλιά, πρόσωπο αθώο και ερωτικό μαζί, μαύρη μπλούζα που αποκάλυπτε το στήθος, πράσινη φούστα και γυμνά πόδια. Η ηγερία του Σαιν Τροπέ, που βρέθηκε μπροστά στις κοσμογονικές αλλαγές της Γαλλίας και της Ευρώπης, αμέσως μετά τον πόλεμο. Ν. Μ.

Εκδήλωση
Πρόγραμμα

Θέατρο Βράχων “Μελίνα Μερκούρη”
17 Σεπτεμβρίου 1995


2015-02-05T11:23:28Z


1995


Γαλλικές ταινίες
Κινηματογραφικές ταινίες
Γαλλικός κινηματογράφος

Εικόνα

https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των φορέων περιεχομένου.