Searchculture.gr
ΕΣΠΑ 2014-2020 Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης και Ηλεκτρονικού Περιεχομένου (ΕΚΤ) Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης και Ηλεκτρονικού Περιεχομένου (ΕΚΤ)
ΕΣΠΑ 2014-2020
  • Αρχική σελίδα
  • Αναζήτηση τεκμηρίων
  • Πλοήγηση
    • Πρόσωπα Πρόσωπα
    • Τύποι τεκμηρίων
    • Θέματα
    • Ιστορικές περίοδοι
    • Τόποι
    • Χάρτης
    • Φορείς
    • Συλλογές
    • Θεματικές εκθέσεις
    • Προσωπογραφίες
  • Διαλειτουργικότητα
  • Σχετικά
    • Το SearchCulture.gr
    • Εκδόσεις - Δημοσιεύσεις
    • Ενημερωτικό Δελτίο
    • Οδηγίες για αναζήτηση & πλοήγηση
    • Σημασιολογικός εμπλουτισμός μεταδεδομένων
  • Για φορείς
    • Ένταξη συλλογών
    • Προδιαγραφές ένταξης
    • Εκδήλωση ενδιαφέροντος
    • Διάθεση περιεχομένου στη Europeana
  • Επικοινωνία
  • ΕΛ • EN
Περισσότερα κριτήρια αναζήτησης Λιγότερα κριτήρια αναζήτησης
Καθαρισμός Βοήθεια


Φίλτρα αποτελεσμάτων  

Φίλτρα αποτελεσμάτων

Καθαρισμός
Λεξιλόγια θεμάτων στο semantics.gr
Λεξιλόγιο τύπων τεκμηρίων του ΕΚΤ στο semantics.gr
Λεξιλόγια τόπων του ΕΚΤ στο semantics.gr
Σημαντικές Μορφές  στην Ελληνική Ιστορία και Πολιτισμό
Χρονολόγηση
Ιστορική περίοδος Λεξιλόγιο ιστορικών περιόδων στο semantics.gr
Φορέας / συλλογή
Γλώσσα
Europeana τύπος
Άδεια χρήσης αρχείου
1  -  30   από   25.062   τεκμήρια
 Χάρτης  Πλέγμα

     
    Χάρτης πολιτικός νομού Αχαϊας
    Χάρτης πολιτικός νομού Αχαϊας
    Χρονολόγηση
    1963
    Τύπος τεκμηρίου
    Χάρτης
    Δημιουργός
    Εθνική Στατιστική Υπηρεσία
    Τόπος
    Νομός Αχαΐας
    Φορέας
    Δημοτική Βιβλιοθήκη Πατρών (ΔΒΠ)
    RDF
    |
    CC BY-NC-SA 4.0
    Χάρτης της Αχαΐας
    Χάρτης της Αχαΐας
    Χρονολόγηση
    1401 - 1900
    Ιστορική περίοδος
    Βασιλεία Γεωργίου Α’, Ύστερη Βυζαντινή Περίοδος
    Τύπος τεκμηρίου
    Χάρτης
    Τόπος
    Νομός Αχαΐας
    Φορέας
    Ινστιτούτο Ιστορικών Ερευνών (ΙΙΕ/ΕΙΕ)
    RDF
    |
    In Copyright (InC)
    Άποψη του Κορινθιακού κόλπου από ψηλά, Τράπεζα Αιγιαλείας
    Άποψη του Κορινθιακού κόλπου από ψηλά, Τράπεζα Αιγιαλείας
    Χρονολόγηση
    1987
    Τύπος τεκμηρίου
    Έργο ζωγραφικής
    Δημιουργός
    Ανδρικοπούλου Νέλλη
    Τόπος
    Νομός Αχαΐας
    Φορέας
    Μορφωτικό Ίδρυμα Εθνικής Τραπέζης
    RDF
    |
    In Copyright (InC)
    Υπάρχει πρόληψις ότι κάθε σπίτι έχει κι ένα φείδι ως προστάτην και φύλακα, οι δε εν τω οίκω οσάκις το βλέπουν δεν πρέπει να το σκοτώνουν, διότι θα ακολουθήση μεγάλο κακό στο σπίτι. Περί του φειδιού τούτου λέγεται ο εξής μύθος. Μια φορά σ’ένα σπίτι ένα φείδι έβγαινε στη γωνιά (εστίαν). Ο νοικοκύρης του σπιτιού, όταν το είδε μια ημέρα που έβγαινε το κεφάλι του από την τρούπα του απεφάσισε ναν το μαγαρίση και προς τούτο άλεψε το δάχτυλο του με κοπριά ανθρώπου, και το έτεινε προς το φείδι για να φάη την κοπριά και να μαγαριστή και του έλεγε : ‘’Θα σε μαγαρί πατσουρομί… (διότι είχε πλακουτσό το κεφάλι το φείδι). Το φείδι, άμα εζύγωσε το δάχτυλο, το δάγκωσε, ο δε νοικοκύρης, από τον πόνο που αισθάνθηκε, το έχωσε στο στόμα του και έτσι αντί να μαγαρίση, εμαγαρίστηκε!
    Υπάρχει πρόληψις ότι κάθε σπίτι έχει κι ένα φείδι ως προστάτην και φύλακα, οι δε εν τω οίκω οσάκις το βλέπουν δεν πρέπει να το σκοτώνουν, διότι θα ακολουθήση μεγάλο κακό στο σπίτι. Περί του φειδιού τούτου λέγεται ο εξής μύθος. Μια φορά σ’ένα σπίτι ένα φείδι έβγαινε στη γωνιά (εστίαν). Ο νοικοκύρης του σπιτιού, όταν το είδε μια ημέρα που έβγαινε το κεφάλι του από την τρούπα του απεφάσισε ναν το μαγαρίση και προς τούτο άλεψε το δάχτυλο του με κοπριά ανθρώπου, και το έτεινε προς το φείδι για να φάη την κοπριά και να μαγαριστή και του έλεγε : ‘’Θα σε μαγαρί πατσουρομί… (διότι είχε πλακουτσό το κεφάλι το φείδι). Το φείδι, άμα εζύγωσε το δάχτυλο, το δάγκωσε, ο δε νοικοκύρης, από τον πόνο που αισθάνθηκε, το έχωσε στο στόμα του και έτσι αντί να μαγαρίση, εμαγαρίστηκε!
    Χρονολόγηση
    1926
    Τύπος τεκμηρίου
    Λαϊκή Παράδοση
    Δημιουργός
    Κορύλλος, Χρήστος Π.
    Τόπος
    Νομός Αχαΐας
    Φορέας
    Ακαδημία Αθηνών
    RDF
    |
    CC BY-NC-ND 4.0 GR
    Επί της μεσημβρινής πλευράς του φρουρίου των Πατρών υπάρχει εντετοιχισμένος κορμάς μετα κεφαλής αρχαίους μαρμαρίνου ρωμαικού αγάλματος, φυσικού μεγέθους. Το άγαλμα τούτο ο λαός τα’ονομάζει Πατρινέλλαν, λάμιαν δεηλ. Η οποία την νύκτα ζωντανεύει και περιφέρεται εις την πέριξ συνοικίαν και φωνάζεικαι τρομάζει τους κατοίκους εκεί  και τους τυχόν διαβάτας, χωρίς να βλάπτη κανένα πιστεύεται μάλλον ότι φυλάττει την πόλιν. Ως κατόσαν εγνώσθη, οι θόρυβοι και αι φωναί της Πατρινέλλας ήταν (έργον προτοκτικών ανθρώπων. Γείτονες, καλλιεργηταί Μποστανίαν, λαχανοκήπων δηλ. εις τους οποίους εκαλλιέργουν και πεπόνια, χειμωνικά (καρπούζια), μελιτζάναις κ.τ.λ δια να φοβίσουν τους νυχτοκλέπτας γείτονας, οίτινες τους ηφάνιζον, οι οποίοι μαθόντες δι’ επιτηδείων διαδόσεων των κηπουρών ότι η Πατρινέλλα καταιβαίνει από το κάστρο και γυρεύει τη φαμελιά της για ναν την ξεχτίση από το κάστρο και ναν την πάη στο σπίτι της, δεν ετολμούσαν όχι μόνον να κλέβουν πλέον, αλλά και από τα σπίτια τους να βγούν την νύχτα. Το τοιούτον μοι διηγήθη κατά την παιδικήν μου ηληκίαν επιζών γέρων εκ των απογόνων την καλλιεργητών των μποστανιών και εν τη συνοικία εκείνη κατοικών.
    Επί της μεσημβρινής πλευράς του φρουρίου των Πατρών υπάρχει εντετοιχισμένος κορμάς μετα κεφαλής αρχαίους μαρμαρίνου ρωμαικού αγάλματος, φυσικού μεγέθους. Το άγαλμα τούτο ο λαός τα’ονομάζει Πατρινέλλαν, λάμιαν δεηλ. Η οποία την νύκτα ζωντανεύει και περιφέρεται εις την πέριξ συνοικίαν και φωνάζεικαι τρομάζει τους κατοίκους εκεί και τους τυχόν διαβάτας, χωρίς να βλάπτη κανένα πιστεύεται μάλλον ότι φυλάττει την πόλιν. Ως κατόσαν εγνώσθη, οι θόρυβοι και αι φωναί της Πατρινέλλας ήταν (έργον προτοκτικών ανθρώπων. Γείτονες, καλλιεργηταί Μποστανίαν, λαχανοκήπων δηλ. εις τους οποίους εκαλλιέργουν και πεπόνια, χειμωνικά (καρπούζια), μελιτζάναις κ.τ.λ δια να φοβίσουν τους νυχτοκλέπτας γείτονας, οίτινες τους ηφάνιζον, οι οποίοι μαθόντες δι’ επιτηδείων διαδόσεων των κηπουρών ότι η Πατρινέλλα καταιβαίνει από το κάστρο και γυρεύει τη φαμελιά της για ναν την ξεχτίση από το κάστρο και ναν την πάη στο σπίτι της, δεν ετολμούσαν όχι μόνον να κλέβουν πλέον, αλλά και από τα σπίτια τους να βγούν την νύχτα. Το τοιούτον μοι διηγήθη κατά την παιδικήν μου ηληκίαν επιζών γέρων εκ των απογόνων την καλλιεργητών των μποστανιών και εν τη συνοικία εκείνη κατοικών.
    Χρονολόγηση
    1926
    Τύπος τεκμηρίου
    Λαϊκή Παράδοση
    Δημιουργός
    Κορύλλος, Χρήστος Π.
    Τόπος
    Νομός Αχαΐας
    Φορέας
    Ακαδημία Αθηνών
    RDF
    |
    CC BY-NC-ND 4.0 GR
    Ο Σεληνούς έχει δικό του στοιχειό μια γριά λάμια. Όταν εξεκίνησε την πρώτη φορά το ποτάμι για να πάη στη θάλασσα, επήγαινε μπροστά η γρκά και με μια βέργα στο χέρι το πδήγαγε στον ίσο δρόμο. Όταν έφτασε στον κάμπο του Αιγίου (Βοστίτσας) ένας Αράπης δράκοντας της έκοψε το κεφάλι και για τούτο το ποτάμι, πρίν φτάση στη θάλασσα δεν πάει τον ίσο δρόμο, αλλά σκορπάει εδώ κ'εκεί, όπως θέλη και κάνει μεγάλαις καταστροφαίς εις τα κτήματα και τα γειτονικά χωργιά.!
    Ο Σεληνούς έχει δικό του στοιχειό μια γριά λάμια. Όταν εξεκίνησε την πρώτη φορά το ποτάμι για να πάη στη θάλασσα, επήγαινε μπροστά η γρκά και με μια βέργα στο χέρι το πδήγαγε στον ίσο δρόμο. Όταν έφτασε στον κάμπο του Αιγίου (Βοστίτσας) ένας Αράπης δράκοντας της έκοψε το κεφάλι και για τούτο το ποτάμι, πρίν φτάση στη θάλασσα δεν πάει τον ίσο δρόμο, αλλά σκορπάει εδώ κ'εκεί, όπως θέλη και κάνει μεγάλαις καταστροφαίς εις τα κτήματα και τα γειτονικά χωργιά.!
    Χρονολόγηση
    1926
    Τύπος τεκμηρίου
    Λαϊκή Παράδοση
    Δημιουργός
    Κορύλλος, Χρήστος Π.
    Τόπος
    Νομός Αχαΐας
    Φορέας
    Ακαδημία Αθηνών
    RDF
    |
    CC BY-NC-ND 4.0 GR
    Μια φορά μια παρέα γύφτων μάζευε βέργες και λιγαριά σ’ένα ξεροπόταμο.  Κοιμόταν λοιπόν στο ύπαιθρο για να σηκώνεται  το πρωί και να ξαναρχίζει τη δουλειά της. Έτυχε όμως μια βραδυά να πιάσει δυνατό κρύο. Οι γύφτοι οι φτωχοί τουρτούριζαν και λέγανε: -Φύσα, Θεε  μου φύσα να πάρης γύφτικες ψυχές να ιδούμε τι θα καταλάβης! Από το πολύ κρύο πέθανε ένας από αυτούς. Τότε οι άλλοι συνοδεύοντας τον νεκρό του έκλαιγαν και του έλεγαν: - Αϊντε στο καλό Λιάκομου  κ’ εκεί που θα πας πες του Θεού, αφού τα έβαλε μ’εμάς δεν θα πάμε πεια στον Παράδεισο του. Θα προτιμήσουμε τη Κόλασι. Από φωτιά και αμώνι συνηθισμένοι  είμαστε!...
    Μια φορά μια παρέα γύφτων μάζευε βέργες και λιγαριά σ’ένα ξεροπόταμο. Κοιμόταν λοιπόν στο ύπαιθρο για να σηκώνεται το πρωί και να ξαναρχίζει τη δουλειά της. Έτυχε όμως μια βραδυά να πιάσει δυνατό κρύο. Οι γύφτοι οι φτωχοί τουρτούριζαν και λέγανε: -Φύσα, Θεε μου φύσα να πάρης γύφτικες ψυχές να ιδούμε τι θα καταλάβης! Από το πολύ κρύο πέθανε ένας από αυτούς. Τότε οι άλλοι συνοδεύοντας τον νεκρό του έκλαιγαν και του έλεγαν: - Αϊντε στο καλό Λιάκομου κ’ εκεί που θα πας πες του Θεού, αφού τα έβαλε μ’εμάς δεν θα πάμε πεια στον Παράδεισο του. Θα προτιμήσουμε τη Κόλασι. Από φωτιά και αμώνι συνηθισμένοι είμαστε!...
    Χρονολόγηση
    1929
    Τύπος τεκμηρίου
    Λαϊκή Παράδοση
    Δημιουργός
    Άγνωστος συλλογέας
    Τόπος
    Νομός Αχαΐας
    Φορέας
    Ακαδημία Αθηνών
    RDF
    |
    CC BY-NC-ND 4.0 GR
    Οι Λιβαρτζινοί έχουν ένακόσκινο Θεό
    Οι Λιβαρτζινοί έχουν ένακόσκινο Θεό
    Τύπος τεκμηρίου
    Παροιμία
    Δημιουργός
    Άγνωστος συλλογέας
    Τόπος
    Νομός Αχαΐας
    Φορέας
    Ακαδημία Αθηνών
    RDF
    |
    CC BY-NC-ND 4.0 GR
    Άποψη του Κορινθιακού κόλπου από ένα ύψωμα κοντά στο Αίγιο.
    Άποψη του Κορινθιακού κόλπου από ένα ύψωμα κοντά στο Αίγιο.
    Χρονολόγηση
    1829
    Τύπος τεκμηρίου
    Εικονογράφηση
    Τόπος
    Νομός Αχαΐας
    Φορέας
    Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη
    RDF
    |
    CC BY-NC 4.0
    Το Παναχαϊκό όρος (ή Βοδιάς).
    Το Παναχαϊκό όρος (ή Βοδιάς).
    Χρονολόγηση
    1829
    Τύπος τεκμηρίου
    Εικονογράφηση
    Τόπος
    Νομός Αχαΐας
    Φορέας
    Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη
    RDF
    |
    CC BY-NC 4.0
    Η Νώνακρις και οι καταρράκτες των Υδάτων της Στυγός.
    Η Νώνακρις και οι καταρράκτες των Υδάτων της Στυγός.
    Χρονολόγηση
    1882
    Τύπος τεκμηρίου
    Εικονογράφηση
    Τόπος
    Νομός Αχαΐας
    Φορέας
    Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη
    RDF
    |
    CC BY-NC 4.0
    Η Νωνάκριδα και τα ύδατα της Στυγός.
    Η Νωνάκριδα και τα ύδατα της Στυγός.
    Χρονολόγηση
    1882
    Τύπος τεκμηρίου
    Εικονογράφηση
    Τόπος
    Νομός Αχαΐας
    Φορέας
    Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη
    RDF
    |
    CC BY-NC 4.0
    Χάρτης της Αχαΐας.
    Χάρτης της Αχαΐας.
    Χρονολόγηση
    1661
    Τύπος τεκμηρίου
    Χάρτης, Εικονογράφηση
    Τόπος
    Νομός Αχαΐας
    Φορέας
    Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη
    RDF
    |
    CC BY-NC 4.0
    Η Μονή Μεγάλου Σπηλαίου στην Αχαΐα.
    Η Μονή Μεγάλου Σπηλαίου στην Αχαΐα.
    Χρονολόγηση
    1825
    Τύπος τεκμηρίου
    Εικονογράφηση
    Τόπος
    Νομός Αχαΐας
    Φορέας
    Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη
    RDF
    |
    CC BY-NC 4.0
    Οι καταρράκτες των Υδάτων της Στυγός στην Αχαΐα.
    Οι καταρράκτες των Υδάτων της Στυγός στην Αχαΐα.
    Χρονολόγηση
    1890
    Τύπος τεκμηρίου
    Εικονογράφηση
    Τόπος
    Νομός Αχαΐας
    Φορέας
    Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη
    RDF
    |
    CC BY-NC 4.0
    Τοπίο στην Αχαΐα.
    Τοπίο στην Αχαΐα.
    Χρονολόγηση
    1841
    Τύπος τεκμηρίου
    Εικονογράφηση
    Τόπος
    Νομός Αχαΐας
    Φορέας
    Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη
    RDF
    |
    CC BY-NC 4.0
    Τα ύδατα της Στυγός στην Αχαΐα.
    Τα ύδατα της Στυγός στην Αχαΐα.
    Χρονολόγηση
    2002
    Τύπος τεκμηρίου
    Εικονογράφηση
    Τόπος
    Νομός Αχαΐας
    Φορέας
    Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη
    RDF
    |
    CC BY-NC 4.0
    Τοπίο στην Αχαΐα. Στο βάθος τα βουνά της Αιτωλίας.
    Τοπίο στην Αχαΐα. Στο βάθος τα βουνά της Αιτωλίας.
    Χρονολόγηση
    1841
    Τύπος τεκμηρίου
    Εικονογράφηση
    Τόπος
    Νομός Αχαΐας
    Φορέας
    Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη
    RDF
    |
    CC BY-NC 4.0
    Οι καταρράκτες των Υδάτων της Στυγός, στην Αχαΐα.
    Οι καταρράκτες των Υδάτων της Στυγός, στην Αχαΐα.
    Χρονολόγηση
    1834
    Τύπος τεκμηρίου
    Εικονογράφηση
    Τόπος
    Νομός Αχαΐας
    Φορέας
    Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη
    RDF
    |
    CC BY-NC 4.0
    Πλοία εισέρχονται στον Κορινθιακό κόλπο. Στο βάθος δεξιά η Πάτρα.
    Πλοία εισέρχονται στον Κορινθιακό κόλπο. Στο βάθος δεξιά η Πάτρα.
    Χρονολόγηση
    1834
    Τύπος τεκμηρίου
    Εικονογράφηση
    Τόπος
    Νομός Αχαΐας
    Φορέας
    Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη
    RDF
    |
    CC BY-NC 4.0
    Καταρράκτες στα Ύδατα της Στυγός.
    Καταρράκτες στα Ύδατα της Στυγός.
    Χρονολόγηση
    1887 - 1992
    Τύπος τεκμηρίου
    Εικονογράφηση
    Τόπος
    Νομός Αχαΐας
    Φορέας
    Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη
    RDF
    |
    CC BY-NC 4.0
    Τοπίο στον Πατραϊκό κόλπο, μεταξύ Πάτρας και Αίγιου. 24 Οκτωβρίου 1810.
    Τοπίο στον Πατραϊκό κόλπο, μεταξύ Πάτρας και Αίγιου. 24 Οκτωβρίου 1810.
    Χρονολόγηση
    1810 - 1811
    Τύπος τεκμηρίου
    Εικονογράφηση
    Τόπος
    Νομός Αχαΐας
    Φορέας
    Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη
    RDF
    |
    CC BY-NC 4.0
    Η Μονή Μεγάλου Σπηλαίου στην Αχαΐα.
    Η Μονή Μεγάλου Σπηλαίου στην Αχαΐα.
    Χρονολόγηση
    1870
    Τύπος τεκμηρίου
    Εικονογράφηση
    Τόπος
    Νομός Αχαΐας
    Φορέας
    Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη
    RDF
    |
    CC BY-NC 4.0
    Η Μονή του Μεγάλου Σπηλαίου στην Αχαΐα.
    Η Μονή του Μεγάλου Σπηλαίου στην Αχαΐα.
    Χρονολόγηση
    1823
    Τύπος τεκμηρίου
    Εικονογράφηση
    Τόπος
    Νομός Αχαΐας
    Φορέας
    Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη
    RDF
    |
    CC BY-NC 4.0
    To φαράγγι του Βουραϊκού ποταμού.
    To φαράγγι του Βουραϊκού ποταμού.
    Χρονολόγηση
    1821
    Τύπος τεκμηρίου
    Εικονογράφηση
    Τόπος
    Νομός Αχαΐας
    Φορέας
    Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη
    RDF
    |
    CC BY-NC 4.0
    Το άλογο το πας όταν θέλης στο νερό, μα όταν θέλη θα πιη
    Το άλογο το πας όταν θέλης στο νερό, μα όταν θέλη θα πιη
    Τύπος τεκμηρίου
    Παροιμία
    Δημιουργός
    Άγνωστος συλλογέας
    Τόπος
    Νομός Αχαΐας
    Φορέας
    Ακαδημία Αθηνών
    RDF
    |
    CC BY-NC-ND 4.0 GR
    Ζωντανά Νειάτα
    Ζωντανά Νειάτα
    Χρονολόγηση
    1943
    Τύπος τεκμηρίου
    Φύλλο εφημερίδας
    Τόπος
    Νομός Αχαΐας
    Φορέας
    Αρχεία Σύγχρονης Κοινωνικής Ιστορίας (ΑΣΚΙ)
    RDF
    |
    CC BY-NC 4.0
    Ζωντανά Νειάτα
    Ζωντανά Νειάτα
    Χρονολόγηση
    1943
    Τύπος τεκμηρίου
    Φύλλο εφημερίδας
    Τόπος
    Νομός Αχαΐας
    Φορέας
    Αρχεία Σύγχρονης Κοινωνικής Ιστορίας (ΑΣΚΙ)
    RDF
    |
    CC BY-NC 4.0
    Ζωντανά Νειάτα
    Ζωντανά Νειάτα
    Χρονολόγηση
    1944
    Τύπος τεκμηρίου
    Φύλλο εφημερίδας
    Τόπος
    Νομός Αχαΐας
    Φορέας
    Αρχεία Σύγχρονης Κοινωνικής Ιστορίας (ΑΣΚΙ)
    RDF
    |
    CC BY-NC 4.0
    Ζωντανά Νειάτα
    Ζωντανά Νειάτα
    Χρονολόγηση
    1944
    Τύπος τεκμηρίου
    Φύλλο εφημερίδας
    Τόπος
    Νομός Αχαΐας
    Φορέας
    Αρχεία Σύγχρονης Κοινωνικής Ιστορίας (ΑΣΚΙ)
    RDF
    |
    CC BY-NC 4.0

      Searchculture.gr EKT Aggregation EKT eContent
      • Follow EKT

      Επικοινωνία | Πολιτική Απορρήτου | Όροι Χρήσης | Πνευματική ιδιοκτησία

      ©2025 Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης και Ηλεκτρονικού Περιεχομένου
      license: cc-by-sa

      <s:message code='alt_ministry'/>