Searchculture.gr
ESPA 2014-2020 National Documentation Centre National Documentation Centre
ESPA 2014-2020
  • Home page
  • Search items
  • Browse
    • Persons Persons
    • Types
    • Subjects
    • Historical periods
    • Places
    • Map
    • Institutions
    • Collections
    • Thematic exhibitions
    • Portraits
  • Interoperability
  • About
    • The project
    • Publications
    • News Bulletin
    • Help
  • For institutions
    • Join
    • Publication requirements
    • Expression of Interest
    • Data delivery to Europeana
  • Contact
  • ΕΛ • ΕΝ
More search options Less search options
Clear Help


Filters  

Filters

Clear
Vocabularies of subjects in semantics.gr
Vocabulary of item types created by EKT in semantics.gr
Vocabulary of item places created by EKT in semantics.gr
Significant Figures in Greek History and Culture
Chronology
Historical period Vocabulary of historical periods created by EKT in semantics.gr
Institution / collection
Language
Europeana type
Thumbnail or file license
Resolution (for images, videos or pdf)
File format
1  -  30   from   586   items
 Map  Grid

     
    4 Ιουνίου 1964: Το Ε/Γ ΑΓΑΜΕΜΝΩΝ συγκρούστηκε με το P/K ARMADORES έξω από το λιμάνι του Πειραιά με αποτέλεσμα το δεύτερο να βυθιστεί. Υπαίτιοι οι Πλοίαρχοι και των δύο πλοίων.
    4 Ιουνίου 1964: Το Ε/Γ ΑΓΑΜΕΜΝΩΝ συγκρούστηκε με το P/K ARMADORES έξω από το λιμάνι του Πειραιά με αποτέλεσμα το δεύτερο να βυθιστεί. Υπαίτιοι οι Πλοίαρχοι και των δύο πλοίων.
    Date
    1960
    Item type
    Note
    Place
    Piraeus
    Institution
    Aikaterini Laskaridis Foundation
    basic type logo 4 JPEG
    RDF
    |
    CC BY 4.0
    10 Μαρτίου 1939: Το α/π CHEPO ή ΛΑΡΙΣ, βυθίστηκε στο ακρωτήρι Σίδερο της Κρήτης. Το ατύχημα συνέβη όταν ο πλοίαρχος προσάραξε το πλοίο σε επικίνδυνη περιοχή υφάλων στην Κρήτη. Η ολική απώλεια του οφείλεται σε δόλο του πλοιάρχου και του πλοιοκτήτη.
    10 Μαρτίου 1939: Το α/π CHEPO ή ΛΑΡΙΣ, βυθίστηκε στο ακρωτήρι Σίδερο της Κρήτης. Το ατύχημα συνέβη όταν ο πλοίαρχος προσάραξε το πλοίο σε επικίνδυνη περιοχή υφάλων στην Κρήτη. Η ολική απώλεια του οφείλεται σε δόλο του πλοιάρχου και του πλοιοκτήτη.
    Date
    1930
    Item type
    Note
    Place
    Ákra Síderos
    Institution
    Aikaterini Laskaridis Foundation
    basic type logo 2 JPEG
    RDF
    |
    CC BY 4.0
    29 Ιανουαρίου 1967: Το M/S ΕΛΕΝΗ προερχόμενο από τη Γιουγκοσλαβία με κατεύθυνση προς Πειραιά βυθίστηκε στη περιοχή της νησίδας Οξείας. Σύμφωνα με τον Α' Μηχανικό του πλοίου το ναυάγιο επήλθε λόγω κακής αρχικής ερμάτωσης των δεξαμενών πετρελαίου κατά τον απόπλου.
    29 Ιανουαρίου 1967: Το M/S ΕΛΕΝΗ προερχόμενο από τη Γιουγκοσλαβία με κατεύθυνση προς Πειραιά βυθίστηκε στη περιοχή της νησίδας Οξείας. Σύμφωνα με τον Α' Μηχανικό του πλοίου το ναυάγιο επήλθε λόγω κακής αρχικής ερμάτωσης των δεξαμενών πετρελαίου κατά τον απόπλου.
    Date
    1960
    Item type
    Note
    Place
    Nisída Oxeiá, Vóreies Echinádes
    Institution
    Aikaterini Laskaridis Foundation
    basic type logo 6 JPEG
    RDF
    |
    CC BY 4.0
    6 Φεβρουαρίου του 1949: Το α/π ΑΡΕΤΗ βυθίστηκε, αναχωρώντας από Πειραιά με προορισμό την Κρήτη, με αποτέλεσμα τον πνιγμό 21 αντρών από το πλήρωμα. Το ναυάγιο οφειλόταν στην υπερφόρτωση του πλοίου από τον Κυβερνήτη, ο οποίος αμέλησε τη χωρητικότητα του πλοίου τους χειμερινούς μήνες και τις συνθήκες ευστάθειας.
    6 Φεβρουαρίου του 1949: Το α/π ΑΡΕΤΗ βυθίστηκε, αναχωρώντας από Πειραιά με προορισμό την Κρήτη, με αποτέλεσμα τον πνιγμό 21 αντρών από το πλήρωμα. Το ναυάγιο οφειλόταν στην υπερφόρτωση του πλοίου από τον Κυβερνήτη, ο οποίος αμέλησε τη χωρητικότητα του πλοίου τους χειμερινούς μήνες και τις συνθήκες ευστάθειας.
    Date
    1940
    Item type
    Note
    Place
    Saronic Gulf
    Institution
    Aikaterini Laskaridis Foundation
    basic type logo 5 JPEG
    RDF
    |
    CC BY 4.0
    25 Φεβρουαρίου 1954: Το π/κ ΠΑΝΟΡΜΙΤΗΣ προσέκρουσε σε ύφαλο νότια της νήσου Πρασονήσι  με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί ρήγμα. Ο πλοίαρχος υπερφόρτωσε το πλοίο και έκανε λάθος στην πλοήγηση.
    25 Φεβρουαρίου 1954: Το π/κ ΠΑΝΟΡΜΙΤΗΣ προσέκρουσε σε ύφαλο νότια της νήσου Πρασονήσι με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί ρήγμα. Ο πλοίαρχος υπερφόρτωσε το πλοίο και έκανε λάθος στην πλοήγηση.
    Date
    1950
    Item type
    Note
    Place
    Prasonísi, Rodos Island
    Institution
    Aikaterini Laskaridis Foundation
    basic type logo 2 JPEG
    RDF
    |
    CC BY 4.0
    21 Νοεμβρίου 1952: Το π/κ ΑΓΙΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ βυθίστηκε στη ακτή Αγίας Μαρίνας Αττικής λόγω πρόσκρουσης στις βραχώδεις ακτές. Αυτό συνέβη επειδή ο ναύτης αποκοιμήθηκε στο πηδάλιο.
    21 Νοεμβρίου 1952: Το π/κ ΑΓΙΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ βυθίστηκε στη ακτή Αγίας Μαρίνας Αττικής λόγω πρόσκρουσης στις βραχώδεις ακτές. Αυτό συνέβη επειδή ο ναύτης αποκοιμήθηκε στο πηδάλιο.
    Date
    1950
    Item type
    Note
    Place
    Agia Marina
    Institution
    Aikaterini Laskaridis Foundation
    basic type logo 2 JPEG
    RDF
    |
    CC BY 4.0
    25 Απριλίου 1953: Το π/κ ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ καταστράφηκε στη θέση Μαυρομούτσουνα Λαυρίου. Μετά από μετάγγιση πετρελαίου  ακολούθησαν εκρήξεις και πυρκαγιά.
    25 Απριλίου 1953: Το π/κ ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ καταστράφηκε στη θέση Μαυρομούτσουνα Λαυρίου. Μετά από μετάγγιση πετρελαίου ακολούθησαν εκρήξεις και πυρκαγιά.
    Date
    1950
    Item type
    Note
    Place
    Lávrio
    Institution
    Aikaterini Laskaridis Foundation
    basic type logo 2 JPEG
    RDF
    |
    CC BY 4.0
    7 Νοεμβρίου 1951: Το π/κ ΝΑΥΣΙΚΑ
    7 Νοεμβρίου 1951: Το π/κ ΝΑΥΣΙΚΑ" αναχώρησε από την Θεσσαλονίκη προς το Άγιο Όρος. Το πλοίο βυθίστηκε λόγω υπερφόρτωσης με υπευθυνους τον πλοιοκτήτη και τον κυβερνήτη.
    Date
    1950
    Item type
    Note
    Place
    Chalcidice, Moní Pantokrátoros
    Institution
    Aikaterini Laskaridis Foundation
    basic type logo 2 JPEG
    RDF
    |
    CC BY 4.0
    30 Νοεμβρίου 1951: Το π/κ ΚΑΣΤΕΛΛΟΡΙΖΟΝ κατευθυνόταν προς τον Κάλαμο, άλλα λόγω κακοκαιρίας και βλάβης της μηχανής κατέφυγαν στον όρμο Λαγανάς στην Ζάκυνθο. Αν και η μηχανή επισκευαζόταν ο Πλοίαρχος δεν ελάττωσε τις στροφές της με αποτέλεσμα, το σκάφος να προσαράξει στην ακτή και να βυθιστεί. Υπεύθυνος για τη βύθιση κρίθηκε ο κυβερνήτης Νικ. Χάρκας και σύμφωνα με την ΑΕΕΝΑ, αποδώθηκε και ελαφρά αμέλεια στον πλοίαρχο λόγω κακού χειρισμού.
    30 Νοεμβρίου 1951: Το π/κ ΚΑΣΤΕΛΛΟΡΙΖΟΝ κατευθυνόταν προς τον Κάλαμο, άλλα λόγω κακοκαιρίας και βλάβης της μηχανής κατέφυγαν στον όρμο Λαγανάς στην Ζάκυνθο. Αν και η μηχανή επισκευαζόταν ο Πλοίαρχος δεν ελάττωσε τις στροφές της με αποτέλεσμα, το σκάφος να προσαράξει στην ακτή και να βυθιστεί. Υπεύθυνος για τη βύθιση κρίθηκε ο κυβερνήτης Νικ. Χάρκας και σύμφωνα με την ΑΕΕΝΑ, αποδώθηκε και ελαφρά αμέλεια στον πλοίαρχο λόγω κακού χειρισμού.
    Date
    1950
    Item type
    Note
    Place
    Zakynthos Island, Laganas
    Institution
    Aikaterini Laskaridis Foundation
    basic type logo 2 JPEG
    RDF
    |
    CC BY 4.0
    13 Ιανουαρίου 1952: Το α/π ΥΠΑΠΑΝΤΗ αναχώρησε από την Αλεξανδρούπολη και έπειτα δεν ξαναέδωσε σημεία ζωής. Σύμφωνα με το Συμβούλιο το πλοίο μάλλον βυθίστηκε επειδή προσέκρουσε σε νάρκη.
    13 Ιανουαρίου 1952: Το α/π ΥΠΑΠΑΝΤΗ αναχώρησε από την Αλεξανδρούπολη και έπειτα δεν ξαναέδωσε σημεία ζωής. Σύμφωνα με το Συμβούλιο το πλοίο μάλλον βυθίστηκε επειδή προσέκρουσε σε νάρκη.
    Date
    1950
    Item type
    Note
    Place
    Nisí Gýaros
    Institution
    Aikaterini Laskaridis Foundation
    basic type logo 4 JPEG
    RDF
    |
    CC BY 4.0
    31 Δεκεμβρίου 1958: Το α/π ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗΣ συγκρούστηκε με το M/S ΙΩΝ στη θέση μεταξύ των φάρων Ανάνες και Μέλεκας. Το πρώτο έκανε το δρομολόγιο Πειραιά- Σούδα ενώ το δεύτερο Θεσσαλονίκη- Βόλος. Το M/S έκανε πλεύση προς το α/π κι αυτό είχε ως αποτέλεσμα να συγκρουστούν και να βυθιστεί το M/S ΙΩΝ.
    31 Δεκεμβρίου 1958: Το α/π ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗΣ συγκρούστηκε με το M/S ΙΩΝ στη θέση μεταξύ των φάρων Ανάνες και Μέλεκας. Το πρώτο έκανε το δρομολόγιο Πειραιά- Σούδα ενώ το δεύτερο Θεσσαλονίκη- Βόλος. Το M/S έκανε πλεύση προς το α/π κι αυτό είχε ως αποτέλεσμα να συγκρουστούν και να βυθιστεί το M/S ΙΩΝ.
    Date
    1950
    Item type
    Note
    Place
    Ananes Rocks
    Institution
    Aikaterini Laskaridis Foundation
    basic type logo 8 JPEG
    RDF
    |
    CC BY 4.0
    2 Φεβρουαρίου 1948: Το π/κ ΜΑΡΙΑ βυθίστηκε στο ακρωτήριο Κόρακας  της Υδρας, λόγω της απειρίας του κυβερνήτη Καλατζή, που δεν κατείχε δίπλωμα. Το πλοίο διαλύθηκε πάνω σε βράχους λόγω αλλαγής του καιρού και προβλήματος της μηχανής.
    2 Φεβρουαρίου 1948: Το π/κ ΜΑΡΙΑ βυθίστηκε στο ακρωτήριο Κόρακας της Υδρας, λόγω της απειρίας του κυβερνήτη Καλατζή, που δεν κατείχε δίπλωμα. Το πλοίο διαλύθηκε πάνω σε βράχους λόγω αλλαγής του καιρού και προβλήματος της μηχανής.
    Date
    1940
    Item type
    Note
    Place
    Hydra Island, Saronic Gulf
    Institution
    Aikaterini Laskaridis Foundation
    basic type logo 2 JPEG
    RDF
    |
    CC BY 4.0
    31 Δεκεμβρίου 1965: Το π/θ ΑΣΠΑ αναχώρησε από το Πορτ Σάιντ της Αιγύπτου με προορισμό τον Πειραιά ρυμουλκούμενο από το P/K ΚΙΤΤΥ ΒΕΡΝΙΚΟΥ. Λίγο μετά τον απόπλου αποκόπηκε η θύρα επιβίβασης, αλλά το πλοίο επέλεξε να συνεχίσει το ταξίδι.  Λόγω κακοκαιρίας το πλοίο έμπασε νερά και βυθίστηκε στο ακρωτήρι Καλοτάρι Αμοργού.
    31 Δεκεμβρίου 1965: Το π/θ ΑΣΠΑ αναχώρησε από το Πορτ Σάιντ της Αιγύπτου με προορισμό τον Πειραιά ρυμουλκούμενο από το P/K ΚΙΤΤΥ ΒΕΡΝΙΚΟΥ. Λίγο μετά τον απόπλου αποκόπηκε η θύρα επιβίβασης, αλλά το πλοίο επέλεξε να συνεχίσει το ταξίδι. Λόγω κακοκαιρίας το πλοίο έμπασε νερά και βυθίστηκε στο ακρωτήρι Καλοτάρι Αμοργού.
    Date
    1960
    Item type
    Note
    Place
    Amorgos
    Institution
    Aikaterini Laskaridis Foundation
    basic type logo 7 JPEG
    RDF
    |
    CC BY 4.0
    14 Σεπτεμβρίου 1945: Το π/κ ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ βυθίστηκε κοντά στο Αλατονήσι με θύμα τον μηχανικοό Π. Βουτυρά. Εξεράγη η αεροφυάλη του πλοίου προκαλώντας τη βύθισή του.
    14 Σεπτεμβρίου 1945: Το π/κ ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ βυθίστηκε κοντά στο Αλατονήσι με θύμα τον μηχανικοό Π. Βουτυρά. Εξεράγη η αεροφυάλη του πλοίου προκαλώντας τη βύθισή του.
    Date
    1940
    Item type
    Note
    Place
    Atalanti, Alatonísi island
    Institution
    Aikaterini Laskaridis Foundation
    basic type logo 4 JPEG
    RDF
    |
    CC BY 4.0
    1 Οκτωβρίου 1948: Το π/κ ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΣ βυθίστηκε  κοντά στην Τένεδο. Το πλοίο συγκρούστηκε με το τουρκικό π/κ
    1 Οκτωβρίου 1948: Το π/κ ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΣ βυθίστηκε κοντά στην Τένεδο. Το πλοίο συγκρούστηκε με το τουρκικό π/κ "ΝΟΥΡΣΕΛ". Ο πλοίαρχος του π/κ "ΝΟΥΡΣΕΛ" ήταν υπεύθυνος διότι αμέλησε να ανάψει φώτα του πλοίου.
    Date
    1940
    Item type
    Note
    Place
    Aegean Sea, Tenedos Island
    Institution
    Aikaterini Laskaridis Foundation
    basic type logo 2 JPEG
    RDF
    |
    CC BY 4.0
    30 Νοεμβρίου 1954: Το π/κ ΛΟΥΣΙΛΗ προσάραξε σε αμμώδη παραλία  στον όρμο Θορικού.
    30 Νοεμβρίου 1954: Το π/κ ΛΟΥΣΙΛΗ προσάραξε σε αμμώδη παραλία στον όρμο Θορικού.
    Date
    1950
    Item type
    Note
    Place
    Thoriko
    Institution
    Aikaterini Laskaridis Foundation
    basic type logo 2 JPEG
    RDF
    |
    CC BY 4.0
    24 Ιουνίου 1953: Το π/κ ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ προσάραξε και βυθίστηκε κοντά στη θέση Αγίους της Καρύστου. Ο Κυβερνήτης μάταια προσπαθούσε να προσαράξει σε αμμώδη ακτή. Το πλοίο λόγω θαλασσοταραχής χτύπησε στα βράχια και κόπηκε σε δύο  μέρη. Ακόμα το φορτίο ήταν πολύ βαρύ για το συγκεκριμένο πλοίο και ο Κυβερνήτης έπρεπε να λάβει υπόψη τις καιρικές συνθήκες.
    24 Ιουνίου 1953: Το π/κ ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ προσάραξε και βυθίστηκε κοντά στη θέση Αγίους της Καρύστου. Ο Κυβερνήτης μάταια προσπαθούσε να προσαράξει σε αμμώδη ακτή. Το πλοίο λόγω θαλασσοταραχής χτύπησε στα βράχια και κόπηκε σε δύο μέρη. Ακόμα το φορτίο ήταν πολύ βαρύ για το συγκεκριμένο πλοίο και ο Κυβερνήτης έπρεπε να λάβει υπόψη τις καιρικές συνθήκες.
    Date
    1950
    Item type
    Note
    Place
    Kárystos
    Institution
    Aikaterini Laskaridis Foundation
    basic type logo 3 JPEG
    RDF
    |
    CC BY 4.0
    23 Δεκεμβρίου 1952: Το π/κ ΑΓΙΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ προσάραξε στη θέση Αλυκή Καρύστου και σφήνωσε ανάμεσα στα βράχια.
    23 Δεκεμβρίου 1952: Το π/κ ΑΓΙΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ προσάραξε στη θέση Αλυκή Καρύστου και σφήνωσε ανάμεσα στα βράχια.
    Date
    1950
    Item type
    Note
    Place
    Kárystos
    Institution
    Aikaterini Laskaridis Foundation
    basic type logo 2 JPEG
    RDF
    |
    CC BY 4.0
    28 προς 29 Φεβρουαρίου 1952: Το π/κ ΠΑΝΑΓΙΑ απέπλευσε από τη Ρόδο με προορισμό την Κω και την Κάλυμνο. Ενώ βρισκόταν στην ανατολική ακτή της Κώ, το πλοίο προσάραξε σε απόσταση 60μ. από την ακτή με αποτέλεσμα να ημιβυθιστεί. Υπαίτιος, κρίθηκε ο Κυβερνήτης Κ. Κυπράτος, λόγω παράβλεψης των κανόνων ασφαλούς πλεύσεως.
    28 προς 29 Φεβρουαρίου 1952: Το π/κ ΠΑΝΑΓΙΑ απέπλευσε από τη Ρόδο με προορισμό την Κω και την Κάλυμνο. Ενώ βρισκόταν στην ανατολική ακτή της Κώ, το πλοίο προσάραξε σε απόσταση 60μ. από την ακτή με αποτέλεσμα να ημιβυθιστεί. Υπαίτιος, κρίθηκε ο Κυβερνήτης Κ. Κυπράτος, λόγω παράβλεψης των κανόνων ασφαλούς πλεύσεως.
    Date
    1950
    Item type
    Note
    Place
    Kos Island
    Institution
    Aikaterini Laskaridis Foundation
    basic type logo 1 JPEG
    RDF
    |
    CC BY 4.0
    17 Σεπτεμβρίου 1951: Το π/κ ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ κατευθυνόταν προς την Τήνο με φορτίο 90 κιλών λίπασμα. Λόγω θαλασσοταραχής αγκυροβόλησε στον όρμο Πόλλες και ξαφνικά σταμάτησε να λειτουργεί η μηχανή του πλοίου. Ο πλοίαρχος εκτελούσε και χρέη μηχανικού, με αποτέλεσμα να αφήσει στη θέση του έναν ναύτη ο οποίος δεν είχε εμπειρία. Το σκάφος ξεκίνησε να μπάζει νερά και το πλήρωμα λόγω απειρίας δεν προσέφερε καμία βοήθεια με αποτέλεσμα να βυθιστεί σε βάθος 10-15μ. σε απόσταση 150μ. απο την στεριά. Υπαίτιος κρίθηκε ο κυβερνήτης Δ. Γεμιτζόγλου, διότι δεν μερίμνησε για την ασφάλεια του σκάφους και την κατάρτηση του πληρώματος του.
    17 Σεπτεμβρίου 1951: Το π/κ ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ κατευθυνόταν προς την Τήνο με φορτίο 90 κιλών λίπασμα. Λόγω θαλασσοταραχής αγκυροβόλησε στον όρμο Πόλλες και ξαφνικά σταμάτησε να λειτουργεί η μηχανή του πλοίου. Ο πλοίαρχος εκτελούσε και χρέη μηχανικού, με αποτέλεσμα να αφήσει στη θέση του έναν ναύτη ο οποίος δεν είχε εμπειρία. Το σκάφος ξεκίνησε να μπάζει νερά και το πλήρωμα λόγω απειρίας δεν προσέφερε καμία βοήθεια με αποτέλεσμα να βυθιστεί σε βάθος 10-15μ. σε απόσταση 150μ. απο την στεριά. Υπαίτιος κρίθηκε ο κυβερνήτης Δ. Γεμιτζόγλου, διότι δεν μερίμνησε για την ασφάλεια του σκάφους και την κατάρτηση του πληρώματος του.
    Date
    1950
    Item type
    Note
    Place
    Órmos Póles, Tinos Island
    Institution
    Aikaterini Laskaridis Foundation
    basic type logo 2 JPEG
    RDF
    |
    CC BY 4.0
    8 Ιανουαρίου 1950: Το π/κ ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ αναχώρησε από το Πόρτο-Κουφό της Χαλκιδικής με προορισμό τον Βόλο. Όταν έφτασαν στο λιμάνι του Βόλου, ο Κυβερνήτης Ι. Λεμπιδάς, ο οποίος δεν γνώριζε καλά τον λιμένα, προσέκρουσε με πλήρη ταχύτητα, με αποτέλεσμα να βυθιστει το σκάφος. Υπαίτιος του ατυχήματος κρίθηκε ο κυβερνήτης, λόγω λάθος υπολογισμών.
    8 Ιανουαρίου 1950: Το π/κ ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ αναχώρησε από το Πόρτο-Κουφό της Χαλκιδικής με προορισμό τον Βόλο. Όταν έφτασαν στο λιμάνι του Βόλου, ο Κυβερνήτης Ι. Λεμπιδάς, ο οποίος δεν γνώριζε καλά τον λιμένα, προσέκρουσε με πλήρη ταχύτητα, με αποτέλεσμα να βυθιστει το σκάφος. Υπαίτιος του ατυχήματος κρίθηκε ο κυβερνήτης, λόγω λάθος υπολογισμών.
    Date
    1950
    Item type
    Note
    Place
    Chalcidice, Koufos, Volos
    Institution
    Aikaterini Laskaridis Foundation
    basic type logo 2 JPEG
    RDF
    |
    CC BY 4.0
    9 Ιανουαρίου 1958: Το π/κ ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, το οποίο έκανε το δρομολόγιο Ελευσίνα - Μεσολόγγι, προσέκρουσε σε ναυάγιο στο λιμάνι Μεσολογγίου.
    9 Ιανουαρίου 1958: Το π/κ ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, το οποίο έκανε το δρομολόγιο Ελευσίνα - Μεσολόγγι, προσέκρουσε σε ναυάγιο στο λιμάνι Μεσολογγίου.
    Date
    1950
    Item type
    Note
    Place
    Messologi
    Institution
    Aikaterini Laskaridis Foundation
    basic type logo 2 JPEG
    RDF
    |
    CC BY 4.0
    4 Μαρτίου 1959: Το α/π ΝΑΥΤΙΛΟΣ συγκρούστηκε με το π/κ ΑΓ. ΓΕΩΡΓΙΟΣ και βυθίστηκε στο λιμάνι της Χίου. Το πρώτο είχε δρομολόγιο την άγονη γραμμή Δωδεκανήσου-Σάμου-Χίου. Το δεύτερο εισήλθε στο λιμάνι χωρίς να κρατάει μηχανή και να ελαττώσει ταχύτητα. Το π/κ σε μόλις δύο λεπτά από τη πρόσκρουση βυθίστηκε. Στο εν λόγω ναυάγιο, λόγω της σύγκρουσης τραυματίστηκε και πνίγηκε ένας αλιεργάτης. Το α/π όχι μόνο δεν βοήθησε το π/κ αλλά απομακρύνθηκε από τη θέση του.
    4 Μαρτίου 1959: Το α/π ΝΑΥΤΙΛΟΣ συγκρούστηκε με το π/κ ΑΓ. ΓΕΩΡΓΙΟΣ και βυθίστηκε στο λιμάνι της Χίου. Το πρώτο είχε δρομολόγιο την άγονη γραμμή Δωδεκανήσου-Σάμου-Χίου. Το δεύτερο εισήλθε στο λιμάνι χωρίς να κρατάει μηχανή και να ελαττώσει ταχύτητα. Το π/κ σε μόλις δύο λεπτά από τη πρόσκρουση βυθίστηκε. Στο εν λόγω ναυάγιο, λόγω της σύγκρουσης τραυματίστηκε και πνίγηκε ένας αλιεργάτης. Το α/π όχι μόνο δεν βοήθησε το π/κ αλλά απομακρύνθηκε από τη θέση του.
    Date
    1950
    Item type
    Note
    Place
    Chios Island
    Institution
    Aikaterini Laskaridis Foundation
    basic type logo 4 JPEG
    RDF
    |
    CC BY 4.0
    17 Δεκεμβρίου 1954: Το π/κ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ προσέκρουσε στον ύφαλο Κάβο Πλάκα εξαιτίας του πνέοντος ανέμου.
    17 Δεκεμβρίου 1954: Το π/κ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ προσέκρουσε στον ύφαλο Κάβο Πλάκα εξαιτίας του πνέοντος ανέμου.
    Date
    1950
    Item type
    Note
    Place
    Cape Plaka, Saronic Gulf
    Institution
    Aikaterini Laskaridis Foundation
    basic type logo 2 JPEG
    RDF
    |
    CC BY 4.0
    26 Μαϊου 1954: Το π/κ ΔΟΞΑ  συγκρούστηκε με το π/κ ΜΗΝΑΣ βορειοανατολικά της Αίγινας. Το ατύχημα συνέβη επειδή το πρώτο έστριψε αριστερά και το δεύτερο δεν είχε ορθά αναμένους τους φανούς.
    26 Μαϊου 1954: Το π/κ ΔΟΞΑ συγκρούστηκε με το π/κ ΜΗΝΑΣ βορειοανατολικά της Αίγινας. Το ατύχημα συνέβη επειδή το πρώτο έστριψε αριστερά και το δεύτερο δεν είχε ορθά αναμένους τους φανούς.
    Date
    1950
    Item type
    Note
    Place
    Aegina Island, Saronic Gulf
    Institution
    Aikaterini Laskaridis Foundation
    basic type logo 2 JPEG
    RDF
    |
    CC BY 4.0
    11 Φεβρουαρίου 1953: Το π/κ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΡΙΑ αναχώρησε από Θεσσαλονίκη με προορισμό τη Μονή Ζωγράφου Αγίου Όρους. Την ίδια μέρα λόγω ανέμου επιχείρησε να διέλθει διώρυγα, στην οποία υπήρχαν ύφαλοι. Το σκάφος προσέκρουσε σε αυτούς και διαλύθηκε.
    11 Φεβρουαρίου 1953: Το π/κ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΡΙΑ αναχώρησε από Θεσσαλονίκη με προορισμό τη Μονή Ζωγράφου Αγίου Όρους. Την ίδια μέρα λόγω ανέμου επιχείρησε να διέλθει διώρυγα, στην οποία υπήρχαν ύφαλοι. Το σκάφος προσέκρουσε σε αυτούς και διαλύθηκε.
    Date
    1950
    Item type
    Note
    Place
    Ammouliani island
    Institution
    Aikaterini Laskaridis Foundation
    basic type logo 1 JPEG
    RDF
    |
    CC BY 4.0
    24 Απριλίου 1953: Ακούστηκε έκρηξη από το μηχανοστάσιο του π/κ ΝΑΡΚΙΣΣΟΣ κοντά στη Κίναρο και η μηχανή σταμάτησε να λειτουργεί. Ο κυβερνήτης διέταξε να κατευθυνθεί προς την ξηρά και η λέμβος να μεταφέρει το πλήρωμα αλλά και να ρυμουλκήσει το σκάφος. Το ατύχημα οφείλεται σε σειρά παραβάσεων όπως, η διάταξη του φορτίου στο κατάστρωμα με την οποία είχε κλειδωθεί η πόρτα του μηχανοστάσιου, η λειτουργία βενζινοκίνητης μηχανής αλλά και η έλλειψη πυροσβεστικών μέσων.
    24 Απριλίου 1953: Ακούστηκε έκρηξη από το μηχανοστάσιο του π/κ ΝΑΡΚΙΣΣΟΣ κοντά στη Κίναρο και η μηχανή σταμάτησε να λειτουργεί. Ο κυβερνήτης διέταξε να κατευθυνθεί προς την ξηρά και η λέμβος να μεταφέρει το πλήρωμα αλλά και να ρυμουλκήσει το σκάφος. Το ατύχημα οφείλεται σε σειρά παραβάσεων όπως, η διάταξη του φορτίου στο κατάστρωμα με την οποία είχε κλειδωθεί η πόρτα του μηχανοστάσιου, η λειτουργία βενζινοκίνητης μηχανής αλλά και η έλλειψη πυροσβεστικών μέσων.
    Date
    1950
    Item type
    Note
    Place
    Nisída Kínaros
    Institution
    Aikaterini Laskaridis Foundation
    basic type logo 4 JPEG
    RDF
    |
    CC BY 4.0
    12 Αυγούστου 1947: Το π/κ ΠΑΝΑΓΙΑ βυθίστηκε νότια της Ύδρας λόγω αμέλειας του πλοιοκτήτη και του Κυβερνήτη.
    12 Αυγούστου 1947: Το π/κ ΠΑΝΑΓΙΑ βυθίστηκε νότια της Ύδρας λόγω αμέλειας του πλοιοκτήτη και του Κυβερνήτη.
    Date
    1940
    Item type
    Note
    Place
    Hydra Island, Saronic Gulf
    Institution
    Aikaterini Laskaridis Foundation
    basic type logo 2 JPEG
    RDF
    |
    CC BY 4.0
    10 Μαίου 1948: Το π/κ ΠΕΛΑΓΙΑ βυθίστηκε στην Παναγία Κρυφτή Μυτιλήνης με αποτέλεσμα τον πνιγμό τριών επιβατών. Υπόλογος ήταν ο Κυβερνήτης Παναγ. Πιτσιλάδης, διότι είχε υπερφορτωθεί το πλοίο.
    10 Μαίου 1948: Το π/κ ΠΕΛΑΓΙΑ βυθίστηκε στην Παναγία Κρυφτή Μυτιλήνης με αποτέλεσμα τον πνιγμό τριών επιβατών. Υπόλογος ήταν ο Κυβερνήτης Παναγ. Πιτσιλάδης, διότι είχε υπερφορτωθεί το πλοίο.
    Date
    1940
    Item type
    Note
    Place
    Lesbos Island
    Institution
    Aikaterini Laskaridis Foundation
    basic type logo 2 JPEG
    RDF
    |
    CC BY 4.0
    5 Ιουλίου 1967: Το M/S ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ βυθίστηκε πλέοντας από τη Θεσσαλονίκη προς τον Πειραιά. Το πλοίο βυθίστηκε εννέα μίλια από τις ακτές της Σκύρου εξαιτίας των αντλιών που δεν επαρκούσαν για την άντληση των υδάτων στο χώρο του μηχανοστάσιου. Υπεύθυνος ήταν ο πλοίαρχος καθώς όταν αντιλήφθηκε τη διαρροή δεν κατευθύνθηκε προς τις ακτές.
    5 Ιουλίου 1967: Το M/S ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ βυθίστηκε πλέοντας από τη Θεσσαλονίκη προς τον Πειραιά. Το πλοίο βυθίστηκε εννέα μίλια από τις ακτές της Σκύρου εξαιτίας των αντλιών που δεν επαρκούσαν για την άντληση των υδάτων στο χώρο του μηχανοστάσιου. Υπεύθυνος ήταν ο πλοίαρχος καθώς όταν αντιλήφθηκε τη διαρροή δεν κατευθύνθηκε προς τις ακτές.
    Date
    1960
    Item type
    Note
    Place
    Skyros Island
    Institution
    Aikaterini Laskaridis Foundation
    basic type logo 5 JPEG
    RDF
    |
    CC BY 4.0

      Searchculture.gr EKT Aggregation EKT eContent
      • Follow EKT

      Contact | Privacy Policy | Terms of use | Copyright Notice

      ©2025 National Documentation Centre
      license: cc-by-sa

      <s:message code='alt_ministry'/>