Το έργο εικονίζει μια σύνθεση, στην οποία επικρατεί η ανθρώπινη μορφή. Η σύνθεση οργανώνεται σε δύο επίπεδα, πάνω και κάτω. Στο κάτω επίπεδο διακρίνονται σχηματοποιημένες γραμμικές μορφές, ανδρικές και γυναικείες, ολόσωμες ή αποσπασματικές (μόνο τα κεφάλια σε διάφορες οπτικές). Στα δεξιά εικονίζεται ένας έφιππος. Στην πάνω ζώνη επικρατούν τα γεωμετρικά σχήματα μέσα στα οποία εγγράφονται άλλες μορφές. Δύο σχηματοποιημένα πορτρέτα εικονίζονται μέσα σε ορθογώνια πλαίσια δεξιά και αριστερά, ενώ στο κέντρο μέσα σε οβάλ μετάλλιο εικονίζονται δύο ολόσωμες μορφές χωρίς προσωπογραφικά χαρακτηριστικά. Εκτός από τον έντονο διάκοσμο που διακρίνει τη σύνθεση παρατηρούνται στο μέσον δεξιά κι αριστερά δύο φτερωτές γυναικείες φιγούρες που ολοκληρώνουν. Ως ζωγράφος είχε μεγάλη εμπειρία στη δημιουργία αφισών του κινηματογράφου γεγονός που διακρίνεται και σε αυτό το έργο αφού η όλη σύνθεση παραπέμπει σε μια παράσταση. Ως σαφής εξπρεσιονιστικός χαρακτήρας του έργου προκύπτει από τον τρόπο χειρισμού της γραμμής σε αντιδιαστολή με το μαύρο χρώμα.
(EL)