Το έργο εικονίζει σκηνές από τη ζωή του Χριστού που ανήκουν σε διαφορετικές χρονικές περιόδους. Στο πρώτο επίπεδο έχει τοποθετηθεί μια γυναικεία μορφή που θηλάζει ένα βρέφος. Δίπλα της ένα βόδι και πίσω της ομάδα χωρικών γυναικών. Στο βάθος του πίνακα διαδραματίζονται άλλα γεγονότα: αριστερά η Σταύρωση, δεξιά η Αποκαθήλωση και στο μέσο η Ανάσταση. Οι σκηνές αυτές εμπλουτίζονται, επίσης, από μορφές αγροτών που καταπιάνονται με ασχολίες της καθημερινότητας. Πρόκειται για μια ιδιαίτερη σύνδεση θρησκευτικών σκηνών συνδυασμένων με σκηνές από την καθημερινή αγροτική ζωή. Ο Γιώργος Γεωργίου (1901-1972) συνηθίζει στα έργα του να παρουσιάζει πολυπρόσωπες συνθέσεις με θρησκευτικά ή καθημερινά θέματα. Το ύφος του μπορεί να χαρακτηριστεί ως ηθογραφικός ρεαλισμός, με την έννοια ότι καταγράφει την πραγματικότητα που βιώνει στην καθημερινότητά του διατηρώντας το θέμα και τις φόρμες. Τα χρώματά του εδώ είναι λαμπερά και τοποθετούνται εντός λεπτών περιγραμμάτων. Τέλος, εντοπίζονται επιρροές από τη βυζαντινή ζωγραφική, κυρίως ως προς την απόδοση της προοπτικής όχι με βάση τους μαθηματικούς κανόνες που έθεσε η Αναγέννηση αλλά με βάση τη σπουδαιότητα των μορφών. Εδώ, ο Χριστός στο βάθος που ανασταίνεται έχει σχεδόν το ίδιο μέγεθος με τη θηλάζουσα γυναίκα (Παναγία;) στο πρώτο επίπεδο.
(EL)