Το έργο παρουσιάζει μια σκηνή ανάπαυσης από αγροτικές εργασίες στην αιγυπτιακή ύπαιθρο. Η Θάλεια Φλωρά-Καραβία (1871-1960), που είχε επισκεφτεί για σπουδές το Παρίσι στα τέλη του 19ου αιώνα και όπου θα γνώρισε από κοντά το κίνημα του Ιμπρεσιονισμού, έζησε στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου από το 1907 έως το 1939, μετά τον γάμο της με τον Νίκο Καραβία. Στο Repos Aux Champs εικονίζονται στο αιγυπτιακό τοπίο μορφές να ξαποσταίνουν κάτω από ένα δέντρο αριστερά, ενώ στα δεξιά βόσκουν ζώα. Μια τρίτη μορφή στέκεται όρθια στη μέση του τοπίου. Στο βάθος διακρίνονται και φοίνικες εγγράφοντας τη σκηνή στο τοπίο της Ανατολής. Η σύνθεση χαρακτηρίζεται από το έντονο φως του ήλιου που μοιάζει να διαλύει τις φόρμες. Η ζωγράφος έχει διαχειριστεί το χρώμα με αδρές πινελιές, οι οποίες συνθέτουν και πλάθουν τους όγκους. Η παλέτα της κινείται σε τόνους του σκούρου πράσινου, το οποίο τοποθετεί σε ζώνες και εναλλάσσει με κίτρινα και ανοιχτά γαλάζια. Η Φλωρά-Καραβία έχει πετύχει την αποτύπωση της ατμόσφαιρας χάρη στην ιμπρεσιονιστική χρήση του χρώματος. Παρά το γεγονός είχε σπουδάσει στη Σχολή του Μονάχου, η οποία χαρακτηρίζεται για τα σκούρα γήινα χρώματα και τον ακαδημαϊκό ρεαλισμό, η ζωγράφος τόλμησε να ενσωματώσει τη φωτεινή παλέτα του ιμπρεσιονισμού σε πλήθος έργων της καταλήγοντας αργότερα σε ένα εξπρεσιονιστικό ιδίωμα.
(EL)