To έργο αποτυπώνει μια συστάδα ανοιχτών βιβλίων σε κατακόρυφη διάταξη. Ο Παύλος (1930-2019) έζησε στο Παρίσι όπου συνδέθηκε με σημαντικές προσωπικότητες της εποχής, όπως τον κριτικό τέχνης Πιερ Ρεστανί, ο οποίος τον επηρέασε προς τον νέο ρεαλισμό. Ο Παύλος με βάση τις αρχές του νέου ρεαλισμού αλλά και της Ποπ Αρτ χρησιμοποίησε βιομηχανικά υλικά προκειμένου να δημιουργήσει τα έργα του. Ένα από τα αγαπημένα του υλικά ήταν το χαρτί αφίσας, το οποίο έκοβε σε λωρίδες, με τις οποίες δημιουργούσε συνθέσεις εμπνευσμένες από την καθημερινή ζωή (πουκάμισα, γραβάτες, σακάκια, νεκρές φύσεις κ.ά). Την τεχνική αυτή διατήρησε και τελειοποίησε σε όλη την καλλιτεχνική του πορεία με αποτέλεσμα να αποκαλείται ο «ζωγράφος χωρίς πινέλο». Το εικαστικό αποτέλεσμα εξαρτάται από τον τρόπο συγκόλλησης των χαρτιών και των χρωματικών συνδυασμών που έχει επιλέξει ο Παύλος.
(EL)