Το έργο εικονίζει μια σύνθεση που βασίζεται στην έντονη σχηματοποίηση κάποιων μουσικών οργάνων, τα οποία δύσκολα μπορούν να ταυτιστούν ή να γίνουν κατανοητά ως ζωγραφικά αντικείμενα. Η σύνθεση απαρτίζεται από τα υποτιθέμενα μουσικά όργανα σε μια κατακόρυφη διάταση με τα χρώμα να αλληλοσυμπληρώνονται (κόκκινο, κίτρινο, μπλε, πράσινο). Ο Μάνος Αναστασιάδης (γ. 1948) έχει δημιουργήσει μια σύνθεση βασισμένη στην επιπεδότητα και την έντονη χρωματική παλέτα παραπέμποντας σε αντίστοιχα έργα της κυβιστικής περιόδου ή στον Πάουλ Κλεέ (1879-1940) ακόλουθο της λεγόμενης Σχολής του Μπάουχαους στην μεσοπολεμική περίοδο. Η τέχνη της ευρωπαϊκής αφαίρεσης, άλλωστε, συνδέθηκε με τη μουσική και ο Αναστασιάδης μέσω του τίτλου του έργου παραπέμπει τον θεατή στη μουσική του Αιγαίου.
(EL)