Μπορεί η Ελλάδα να ακολουθήσει το παράδειγμα της Ιρλανδίας;

Μπορεί η Ελλάδα να ακολουθήσει το παράδειγμα της Ιρλανδίας;

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Ίδρυμα Κωνσταντίνου Σημίτη   

Αποθετήριο :
Αρχείο του Ιδρύματος Κωνσταντίνου Σημίτη  | αποθετήρια EKT   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
χρησιμοποιήστε
το αρχείο ή την εικόνα προεπισκόπησης σύμφωνα με την άδεια χρήσης :
CC BY-NC-SA 4.0

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή
CC_BY_NC_SA



Μπορεί η Ελλάδα να ακολουθήσει το παράδειγμα της Ιρλανδίας; (EL)

Χαρδούβελης, Γκίκας (EL)
Hardouvelis, Gikas (EN)

Άρθρο (EL)
Κείμενο (EL)


2005-10-02


Βιοτικό επίπεδο (EL)
Δημόσιο χρέος (EL)
Απασχόληση και εργασία (EL)
Οικονομική ύφεση (EL)
Οικονομική ζωή (EL)
Παραγωγή, τεχνολογία και έρευνα (EL)
Οικονομική δραστηριότητα (EL)
Διεθνής οικονομία (EL)
Φορολογική πολιτική (EL)
Οικονομική και Νομισματική Ένωση (EL)
Αναπτυξιακή πολιτική (EL)
Εισόδημα (EL)
Κοινοτικό πλαίσιο στήριξης (EL)
Διεθνείς σχέσεις (EL)
Επιχειρήσεις και ανταγωνισμός (EL)
Κοινωνικά θέματα (EL)
Ανεργία (EL)
Ακαθάριστο εγχώριο προϊόν (EL)
Δημοσιονομικά (EL)
Ανταγωνιστικότητα (EL)
Economics (EN)
Standard of living (EN)
Fiscal policy (EN)
Public debt (EN)
Finance (EN)
International relations (EN)
Production, technology and research (EN)
Competitiveness (EN)
World economy (EN)
Income (EN)
Business and competition (EN)
Unemployment (EN)
Gross domestic product (EN)
Economic and Monetary Union (EN)
Social questions (EN)
Economic activity (EN)
Community support framework (EN)
Employment and working conditions (EN)
Economic recession (EN)
Development policy (EN)


2004-2011 Οικονομία (EL)
2004-2011 Economy (EN)

Κείμενο/PDF

Ελληνική γλώσσα

https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/

A1S6_Oik_F1T6



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των φορέων περιεχομένου.