Χωρίς τίτλο
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε το ψηφιακό αρχείο του τεκμηρίου*

1  ψηφιακό αρχείο

basic type logo 1 JPEG

δείτε ή κατεβάστε το ψηφιακό αρχείο
απευθείας από τον ιστότοπο του αποθετηρίου*
χρησιμοποιήστε
το ψηφιακό αρχείο ή την εικόνα προεπισκόπησης σύμφωνα με την άδεια χρήσης :
CC BY-SA 4.0
Αναφορά Δημιουργού - Παρόμοια Διανομή
CC_BY_SA



Χωρίς τίτλο (EL)

Πράσινος, Μάριος (1916-1985) (EL)
Prassinos, Mario (1916-1986) (EN)

Στη συλλογή του MOMus-Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης ο Μάριος Πράσινος εκπροσωπείται με τρία αντιπροσωπευτικά έργα από διάφορες περιόδους της καλλιτεχνικής του δραστηριότητας και της προσωπικής του εικαστικής γραφής. Αρχικά ο καλλιτέχνης ασχολήθηκε με τον σχεδιασμό ταπισερί και επιδόθηκε στη ζωγραφική τοπίων και προσωπογραφιών πειραματιζόμενος με ένα είδος αυτόματης γραφής που βασίζεται σε γραμμές, σταξίματα μελάνης, μικρές και μεγάλες κηλίδες ή τελείες, όπως παρατηρείται χαρακτηριστικά στο έργο “Suaire”. Ακόμη, στο έργο του συναντά κανείς συνθέσεις με σουρεαλιστικά χαρακτηριστικά και τη γνωστή ενότητα “Les Arbres” (Τα Δέντρα) στην οποία εικονοποιείται η σημειολογία μιας ανθρωπότητας που σπεύδει ολοταχώς προς τον θάνατο, στα οποία αποτυπώνονται ο έντονος ψυχισμός του, ο οποίος διαμορφώθηκε όταν σε μικρή ηλικία αναγκάστηκε λόγω κοινωνικών συνθηκών να αποσχιστεί βίαια από τα πάτρια εδάφη. (EL)
In the collection of MOMus - Museum of Contemporary Art, Marios Prassinos is represented by three artworks from different periods of his artistic activity and personal creative style. Initially, the artist engaged in drawing tapestries and ventured into landscape painting and portraiture, experimenting with a type of automatic writing based on lines, ink drips, small and large blotches, or dots, as can be observed in the work "Suaire". Furthermore, in his artwork, one can encounter compositions with surrealistic characteristics, including the notable series "Les Arbres" (The Trees), in which he illustrates the semiotics of humanity rushing hastily towards death, portraying his intense psyche, which was shaped when he was forcibly separated from his paternal lands due to social conditions during his early years. (EN)

Σχέδιο (EL)
Drawing (EN)

Μελάνι σε χαρτί (EL)
Ink on paper (EN)


1977


Εικόνα

http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των φορέων περιεχομένου.