Το καλλιτεχνικό έργο του Παύλου αποτελεί μία από τις πιο προοδευτικές εργασίες των καλλιτεχνών εκείνων που εμφανίζονται τη δεκαετία του 1950 και κατευθύνονται στο εξωτερικό για σπουδές. Παρόλο που οι αναζητήσεις του ομοιάζουν με εκείνες των καλλιτεχνών της pop art και των νεορεαλιστών, στην πραγματικότητα δεν εντάχθηκε σε κανένα κίνημα. Από τα πρώιμα έργα του στα τέλη της δεκαετίας του 1950 χρησιμοποίησε ως υποδομή του έργου τα κομμένα χαρτιά περιοδικών και στη συνέχεια αφισών. Χρησιμοποίησε μόνο καινούριες αφίσες, τεμαχισμένες σε μακρόστενες λωρίδες σε σύμπλεγμα, μορφοποιημένες και διατηρημένες μέσα σε πλεξιγκλάς. Ένα τέτοιο χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το έργο «Τα Φτερά» του 1970, το οποίο δωρίθηκε στο Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, όπως αντίστοιχα και το έργο «Κυπαρίσσι» στη μνήμη δύο πρόωρα αδικοχαμένων παιδιών. Η χρήση της αφίσας, με ό,τι εννοιολογικό και υλικό υπονοεί αυτή στην υφή της, αποκάλυψε τις καλλιτεχνικές δυνατότητες μιας γλώσσας της ύλης που εκδηλώνεται ταυτόχρονα με τις διαδικασίες των διαδοχικών του επεμβάσεων.
(EL)
Paul's artistic work is one of the most progressive works of those artists who appeared in the 1950s and went abroad to study. Although his explorations may resemble those of pop art and neo-realists, in reality, he did not align himself with any specific movement. From his early works in the late 1950s, he used cuttings from magazine papers as the foundation for his art, and later on, he incorporated posters into his work.
He used only new posters, cut into long strips in a cluster, formed and preserved in Plexiglas. A characteristic example of this is the work "Wings" from 1970, which was donated to the Macedonian Museum of Contemporary Art, as well as the work "Cypress" in memory of two prematurely departed children. The use of the poster, with all the conceptual and material implied in its texture, revealed the artistic possibilities of a language of matter that manifests itself simultaneously with the processes of its successive interventions.
(EN)