Στην ταράτσα του MOMus-Μουσείο Άλεξ Μυλωνά, Ο Κούρος και η Κόρη, δύο εμβληματικά γλυπτά σε μάρμαρο της Άλεξ Μυλωνά, στέκονται σιωπηλά δίπλα-δίπλα μ' έναν ιερατικό τρόπο, σε μια ρυθμική επικοινωνία γραμμών, όγκων, επιπέδων και σχημάτων. Τα δύο σώματα επιβάλλονται μοναχικά, επικοινωνούν μεταξύ τους με μυστικούς κώδικες, κυριαρχούν στον ορίζοντα του αττικού ουρανού, σε έναν διαρκή διάλογο με το παρόν και το παρελθόν, τα αρχαία μνημεία, την Ακρόπολη, τον Παρθενώνα αλλά και το σύγχρονο αστικό τοπίο. Η Άλεξ Μυλωνά με ανεπτυγμένη ευαισθησία προχωρεί στη διερεύνηση του αντρικού και του γυναικείου κορμιού στην καθαρή αντίληψή τους, ανατρέχει σε μορφές και τύπους της αρχαϊκής γλυπτικής, τους οποίους μεταπλάθει δημιουργικά με μοναδική αίσθηση της ισορροπίας και της λιτότητας, της γεωμετρίας και του ρυθμού. Τα δύο αυτά έργα μαζί με την ίδρυση του Μουσείου της «έκλειναν», όπως εμφατικά δήλωνε η Άλεξ Μυλωνά, τον κύκλο της γλυπτικής της τέχνης.
(EL)
On the terrace of MOMus-Museum Alex Mylona, Kouros and Kore, two iconic marble sculptures by Alex Mylona, stand silently side by side in a hierarchical manner, in a rhythmic communication of lines, volumes, levels and shapes. The two bodies are imposed alone, communicate with each other with secret codes, dominate in the horizon of the Attic sky, in a constant dialogue with the present and the past, the ancient monuments, the Acropolis, the Parthenon and the modern urban landscape. Alex Mylona having developed sensitivity, proceeds to the exploration of the male and female body in their pure perception, looks back at forms and types of archaic sculpture, which she creatively transforms with a unique sense of balance and austerity, rhythm and geometry. These two sculptures, alongside with the founding of her Museum, "sealed", as she emphatically stated, the cycle of her sculptural art.
(EN)