Ο Στυλιανού ήταν επηρεασμένος από το έργο φωτογράφων όπως ο Henri Cartier-Bresson και ο Robert Doisneau. Η έμφυτη διακριτικότητά του τον οδηγούσε συχνά, ακόμη και στη φωτογραφία δρόμου, να εικονίζει σκηνές από θέση πλάγια, ακόμα και από πίσω. Ως σύγχρονος flaneur, φωτογραφίζει έναν πολίτη ευρωπαϊκής πόλης να χαζεύει τη βιτρίνα ενός καταστήματος. Ο διάλογος ανάμεσα στο έμψυχο σώμα και τα άψυχα μανεκέν είναι ευδιάκριτος, μαζί με τις αντανακλάσεις που περιγράφουν το σύνθετο περιβάλλον της μοντέρνας πόλης. Η πινακίδα με το ευμέγεθες μάτι αναφέρεται στην ένδυση, αλλά στη φωτογραφία μοιάζει να παραπέμπει ακόμη στην εγρήγορση που απαιτεί η φωτογραφία δρόμου.
(EL)