Η καλλιτεχνική πρακτική του Erwan Mahéo δεν μπορούν να οριστεί σε ένα μόνο μέσο. Ασχολείται κυρίως με τις εγκαταστάσεις, οι οποίες όμως προκύπτουν από την αντιπαράθεση και ανάμειξη γλυπτών, ζωγραφικής, βίντεο, φωτογραφιών, κολλάζ. Μέσω της δημιουργίας αντικειμένων, χώρων και περιβαλλόντων τον ενδιαφέρει η αναπαράσταση μιας αρχιτεκτονικής σκέψης, ενώ τα έργα του μπορούν να ερμηνευθούν ως σημεία μεταξύ ονείρου και πραγματικότητας.
Όπως στην περίπτωση του έργου «Ανελκυστήρας» του 2006, όπου εμπνέεται τους προορισμούς των κουμπιών του ασανσέρ είτε από λογοτεχνικά έργα είτε από τίτλους δικών του έργων.
Η καλλιτεχνική πρακτική του Erwan Mahéo δεν μπορούν να οριστεί σε ένα μόνο μέσο. Ασχολείται κυρίως με τις εγκαταστάσεις, οι οποίες όμως προκύπτουν από την αντιπαράθεση και ανάμειξη γλυπτών, ζωγραφικής, βίντεο, φωτογραφιών, κολλάζ. Μέσω της δημιουργίας αντικειμένων, χώρων και περιβαλλόντων τον ενδιαφέρει η αναπαράσταση μιας αρχιτεκτονικής σκέψης, ενώ τα έργα του μπορούν να ερμηνευθούν ως σημεία μεταξύ ονείρου και πραγματικότητας.
Όπως στην περίπτωση του έργου «Ανελκυστήρας» του 2006, όπου εμπνέεται τους προορισμούς των κουμπιών του ασανσέρ είτε από λογοτεχνικά έργα είτε από τίτλους δικών του έργων.
(EL)
Erwan Mahéo's artistic practice cannot be defined in a single medium. He is mainly concerned with installations, but these result from the juxtaposition and mixing of sculpture, painting, video, photography and collage. Through the creation of objects, spaces and environments, he is interested in representing an architectural thought, and his works can be interpreted as points between dream and reality.
As in the case of the 2006 work "Elevator", where he takes inspiration for the destinations of the elevator buttons either from literary works or from the titles of his own works.
Erwan Mahéo's artistic practice cannot be defined in a single medium. He is mainly concerned with installations, but these result from the juxtaposition and mixing of sculpture, painting, video, photography and collage. Through the creation of objects, spaces and environments, he is interested in representing an architectural thought, and his works can be interpreted as points between dream and reality.
As in the case of the 2006 work "Elevator", where he takes inspiration for the destinations of the elevator buttons from either literary works or titles of his own works.
(EN)