use the file or the thumbnail according to the license: CC BY-SA 4.0 Attribution-ShareAlike
Ημερολόγιο 2002
(EL)
Diary 2002
(EN)
Χατζηαργυρού, Έρση (1951)
(EL)
Chatziargyrou, Ersi (1951)
(EN)
Το «Ημερολόγιο 2002» της Έρσης Χατζηαργυρού αποτελεί δείγμα του έργου της καλλιτέχνιδας αυτής της δεκαετίας, όπου δομικά στοιχεία του έργου τους αποτελούν σκληρά αλλά και εύπλαστα υλικά. Το συνταίριασμα των ατσάλινων κλωστών και των συρματοπλεγμάτων με το χώμα Λαυρίου και τα άλλα ταπεινά υλικά που «εγκιβωτίζει» στα τετράγωνα πλέγματα που δημιουργεί, μαρτυρούν την πρόθεση της καλλιτέχνιδας να αναπτύξει την έμπνευσή της ανάμεσα στο οντολογικό και το αισθαντικό. Η ανάλαφρη οπτική αίσθηση της κατασκευής, η οποία επιτυγχάνεται παρόλη τη χρήση των στιβαρών υλικών σε συνδυασμό με το επίπονο ράψιμο και πλέξιμο των υλικών για τη δημιουργία των πλεγμάτων πιστοποιούν την εξέλιξη της αφαιρετικής/εννοιολογικής προβληματικής της, η οποία την απασχολεί από τα τέλη της δεκαετίας του 1980, την οποία κατά τη δεκαετία του 2000 αναπτύσσει με μια πιο μινιμαλιστική διάθεση.
(EL)
Ersi Hatziargyrou's "Diary 2002" is an example of the artist's work of this decade, where hard but malleable materials are the building blocks of their work. The juxtaposition of steel threads and wire meshes with Lavrio soil and other humble materials that she "encapsulates" in the square grids she creates, testify to the artist's intention to develop her inspiration between the ontological and the sensual. The light visual sense of construction, achieved despite the use of sturdy materials, combined with the laborious sewing and knitting of the materials to create the grids, attest to the evolution of her abstract/conceptual concerns, which have preoccupied her since the late 1980s and which she has been developing in the 2000s with a more minimalist mood.
(EN)