δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε το ψηφιακό αρχείο του τεκμηρίου*
Η Ντάβου στις αρχές της δεκαετίας του '70, εγκατέλειψε τη ζωγραφική του τελάρου, για να αφοσιωθεί σε τρισδιάστατες κατασκευές και περιβάλλοντα. Μελέτησε τη δομή των προγραμμάτων των ηλεκτρονικών υπολογιστών, αλλά και τα μηχανικά τους μέρη, για να παρουσιάσει έργα στα οποία τα ηλεκτρονικά κυκλώματα και οι σειραϊκές δομές (ακολουθία Fibonacci) αποτελούσαν τις βασικές προϋποθέσεις επικοινωνίας. Σύντομα ο ορθός λόγος της μαθηματικής γλώσσας μετασχηματίστηκε σε ποιητική και λυρική έκφραση. Ένα από τα παραδείγματα αυτής της περιόδου αποτελεί και το έργο «Χωρίς τίτλο (Από τη σειρά Σειραϊκές δομές)», στο οποίο η καλλιτέχνιδα προσαρμόζει τον κώδικα αυτό πάνω σε μια λευκή όρθια στήλη, η οποία δομείται ζωγραφικά από την ακολουθία.
(EL)
In the early 1970s, Davou abandoned painting on the block to devote herself to three-dimensional constructions and environments. She studied the structure of computer programs and their mechanical parts to present works in which electronic circuits and serial structures (Fibonacci sequence) were the basic conditions of communication. Soon the correct discourse of mathematical language was transformed into poetic and lyrical expression. One of the examples of this period is the work "Untitled" (From the Series of Serial Structures), in which the artist adapts this code onto a white upright column, which is structured pictorially by the sequence.
(EN)
Γλυπτό
(EL)
Sculpture
(EN)
Τρισδιάστατα Αντικείμενα και Έργα Τέχνης Γλυπτό
(EL)
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των φορέων περιεχομένου.