δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε το ψηφιακό αρχείο του τεκμηρίου*
Στα τέλη της δεκαετίας του 1970 ο Παύλος εκτός από το χαρτί χρησιμοποιεί και άλλα υλικά, συνήθως ευτελή βιομηχανικά. Έχει ως βάση το πλεξιγκλάς και μέσα σε αυτό τοποθετεί πλαστικοποιημένες κορδέλες συσκευασίας δώρων (bolduc), οι οποίες διαπλέκονται και συσσωρεύονται ρυθμικά. Αξιοποιεί τη σπειροειδή κίνηση και τη λάμψη τους, καθώς δημιουργούν χρωματικές εντάσσεις και εκρήξεις για να προκύψουν αφηρημένες συνθέσεις, οι οποίες δίνουν την ψευδαίσθηση της επέκτασης έξω από το όριο του πίνακα. Χαρακτηριστικό δείγμα αυτής της περιόδου αποτελεί και το έργο ”Bolduc”, που ανήκει στη συλλογή του MOMus-Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης.
(EL)
In the late 1970s Pavlos uses other materials besides paper, usually cheap industrial materials. He has Plexiglas as his base and within it he places laminated gift wrapping ribbons (bolduc), which are intertwined and rhythmically bundled. He exploits their spiral movement and shimmer as they create colour inclusions and explosions to create abstract compositions, which give the illusion of extending outside the boundary of the painting. A typical example of this period is the work "Bolduc", part of the collection of the MOMus Museum of Contemporary Art.
(EN)
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των φορέων περιεχομένου.