Ένα κιλό πούπουλα, Ένα κιλό σίδερο

Ένα κιλό πούπουλα, Ένα κιλό σίδερο
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
χρησιμοποιήστε
το αρχείο ή την εικόνα προεπισκόπησης σύμφωνα με την άδεια χρήσης :
CC BY-SA 4.0

Αναφορά Δημιουργού - Παρόμοια Διανομή
CC_BY_SA



Ένα κιλό πούπουλα, Ένα κιλό σίδερο (EL)
A kilo of feathers, a kilo of iron (EN)

Δαμπασίνα, Λυδία (1951) (EL)
Dambassina, Lydia (1951) (EN)

Η Λυδία Δαμπασίνα αφορμάται από την εννοιολογική τέχνη και δημιουργεί συνθέσεις, εγκαταστάσεις, κατασκευές και περιβάλλοντα, τα οποία χαρακτηρίζονται από αυστηρό στήσιμο και μινιμαλιστική προσέγγιση και αποπνέουν μια αίσθηση ψυχρής αποστασιοποίησης, όπως στην περίπτωση των έργων «Ένα κιλό πούπουλα, ένα κιλό σίδερο» και «Από ποιόν τάφο έρχεται;». Πρόκειται, όμως, για μια εννοιολογική τέχνη στην οποία συνυπάρχουν η ισχυρή ιδέα με την υψηλή κατάρτιση της καλλιτέχνιδας, που αποδίδουν ως αποτέλεσμα έργα, όπου η σχέση ανάμεσα στην αισθητική και τη γνωστική αξία είναι αμοιβαία. (EL)
Lydia Dambassina is inspired by conceptual art and creates compositions, installations, constructions and environments, which are characterized by a strict set-up and minimalist approach and exude a sense of cold detachment, as in the case of the works "A kilo of feathers, a kilo of iron" and "From which grave does it come?". However, this is a conceptual art in which a strong idea coexists with the artist's high level of skill, resulting in works where the relationship between aesthetic and cognitive value is reciprocal. (EN)

Έργο τέχνης μεικτής τεχνικής (EL)
Mixed media artwork (EN)

Μεικτή τεχνική (EL)
Mixed technique (EN)


1997


Σύγχρονη τέχνη, Έργα τέχνης (EL)
Contemporary art, Works of art (EN)

Εικόνα

http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των φορέων περιεχομένου.