Άποψη του “Μνημείου του Μίδα”, λαξευτού ταφικού μνημείου στο χωριό Γιαζιλίκαγια κοντά στο Εσκί Σεχίρ. Ο αρχαιολογικός χώρος ονομάζεται επίσης πόλη του Μίδα, λόγω του πλήθους φρυγικών μνημείων που βρίσκονται σε αυτόν, και αποτελεί τμήμα της Φρυγικής κοιλάδας.

Άποψη του “Μνημείου του Μίδα”, λαξευτού ταφικού μνημείου στο χωριό Γιαζιλίκαγια κοντά στο Εσκί Σεχίρ. Ο αρχαιολογικός χώρος ονομάζεται επίσης πόλη του Μίδα, λόγω του πλήθους φρυγικών μνημείων που βρίσκονται σε αυτόν, και αποτελεί τμήμα της Φρυγικής κοιλάδας.
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε το ψηφιακό αρχείο του τεκμηρίου*

1  ψηφιακό αρχείο

basic type logo 1 JPEG

δείτε ή κατεβάστε το ψηφιακό αρχείο
απευθείας από τον ιστότοπο του αποθετηρίου*
χρησιμοποιήστε
το ψηφιακό αρχείο ή την εικόνα προεπισκόπησης σύμφωνα με την άδεια χρήσης :
CC BY-NC 4.0
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση
CC_BY_NC



Άποψη του “Μνημείου του Μίδα”, λαξευτού ταφικού μνημείου στο χωριό Γιαζιλίκαγια κοντά στο Εσκί Σεχίρ. Ο αρχαιολογικός χώρος ονομάζεται επίσης πόλη του Μίδα, λόγω του πλήθους φρυγικών μνημείων που βρίσκονται σε αυτόν, και αποτελεί τμήμα της Φρυγικής κοιλάδας. (EL)


Γιαζιλίκαγια (Yazılıkaya) / Ντογανλί (Doğanlı) Μικρά Ασία Τουρκία (EL)


1820


Αρχαιότητες – Τέχνη (EL)
Φρυγική κοιλάδα (Frig vadisi) (EL)
Ανθρώπινοι τύποι (EL)
Φυσικό περιβάλλον (EL)
Κοιλάδα του Μίδα (Midas Şehri) (EL)
Τουρκία (EL)
Μνημείο του Μίδα (Εσκί Σεχίρ) (EL)
Φρυγία (EL)
Αρχιτεκτονική - Οικιστικό περιβάλλον (EL)
Ταφικά μνημεία (EL)
Επιγραφές (EL)
Μικρά Ασία (EL)
Φρυγικά μνημεία (EL)
Γιαζιλίκαγια (Yazılıkaya) / Ντογανλί (Doğanlı) (EL)
Ενδυμασίες - Καλύμματα κεφαλής (EL)
Φρυγική αρχιτεκτονική (EL)

WALPOLE, Robert (Επιμ.). Travels in Various Countries of the East; being a Continuation of Memoirs relating to European and Asiatic Turkey, and &c., Λονδίνο, Longman, Hurst, Rees, Orme, and Brown, 1820.

Εικόνα




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των φορέων περιεχομένου.