Ορέστεια
see the original item page
in the repository's web site and access the digital file of the item*

1  digital_file

basic type logo 1 JPEG

see or download the digital file
directly from the repository web site*
use
the file or the thumbnail according to the license:
CC BY-NC-SA 4.0
Attribution-NonCommercial-ShareAlike
CC_BY_NC_SA



Ορέστεια

Πνευματικό Κέντρο Δήμου Βύρωνα
Θάνος, Λουκάς
Σωτηρόπουλος, Νίκος
Κατσανδρή, Μαρία
Μάρκελλος, Κωνσταντίνος
Βόγλης, Γιάννης
Σίμου, Καλλιόπη
Νικολούζου, Ηλέκτρα
Παπαπαύλου, Γιώργος
Σεργουνιώτη, Πηνελόπη
Θάνος, Χρήστος
Γεωργίου, Θάνασης
Παπαδοπούλου, Τζίνη
Ερμή, Στέλλα
Λαμπράκη, Ειρήνη
Τούντα, Ζωή
Αυγερινού, Μυρτώ
Χατζηιωάννου, Μαρίνα
Φλωράτου, Μαρία
Μπεζίκη, Αλεξία
Καρβουνιάρης, Κωνσταντίνος
Πατιερίδης, Σίμος
Καρατζάς, Πασχάλης
Λάβνος, Χρήστος
Τσαμπουράκης, Γιώργης
Μαλτεζέ, Δαυίδ
Αφολαγιάν, Μιχάλης
Κουνέλας, Ηλίας
ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας

Σίμου, Καλλιόπη
Σωτηρόπουλος, Νίκος
Μαλτεζέ, Δαυίδ
Θάνος, Χρήστος
Παπαπαύλου, Γιώργος
Αυγερινού, Μυρτώ
Νικολούζου, Ηλέκτρα
Σεργουνιώτη, Πηνελόπη
Αφολαγιάν, Μιχάλης
Ερμή, Στέλλα
Χατζηιωάννου, Μαρίνα
Λαμπράκη, Ειρήνη
Θάνος, Λουκάς
Κατσανδρή, Μαρία
Καρβουνιάρης, Κωνσταντίνος
Φλωράτου, Μαρία
Πατιερίδης, Σίμος
Τσαμπουράκης, Γιώργης
Παπαδοπούλου, Τζίνη
Τούντα, Ζωή
Μπεζίκη, Αλεξία
Βόγλης, Γιάννης
Γεωργίου, Θάνασης
ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας
Καρατζάς, Πασχάλης
Κουνέλας, Ηλίας
Πνευματικό Κέντρο Δήμου Βύρωνα
Λάβνος, Χρήστος
Μάρκελλος, Κωνσταντίνος

Σημείωμα του Καλλιτεχνικού Διευθυντή του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. ΠΑΤΡΑΣ <・<・... Αναλαμβάνοντας την Καλλιτεχνική Διεύθυνση του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. ΠΑΤΡΑΣ, δεν θα μπορούσα να μην ξεκινήσω τον προγραμματισμό της θητείας μου, με αυτό το κορυφαίο είδος θεατρικής έκφρασης όλων των εποχών. Και δεν θα μπορούσα να κάνω άλλη επιλογή, από την μόνη σωζόμενη τριλογία του μέγιστου των ποιητών Αισχύλου, την ΟΡΕΣΤΕΙΑ.... .. .Δεν θα έπαιρνα μια τέτοια απόφαση εάν δεν υπήρχε ένας πολυδιάστατος καλλιτέχνης - δημιουργός, με τον οποίο συνεργάζομαι εδώ και μερικά χρόνια. Ο Λουκάς Θάνος. Σκηνοθέτης, Χορογράφος και Μουσικός, ο οποίος για μια δεκαετία ερευνά και εφαρμόζει μια σύγχρονη μέθοδο προσέγγισης του Αισχύλειου έργου κυρίως... ...Το αποτέλεσμα είναι, η πυκνότητα της παράστασης να μην ξεπερνάει αυστηρά τις δυό- μιση ώρες, χωρίς να στερείται καθόλου το μεγαλείο της≫. Γιάννης Βόγλης
Σημείωμα του Σκηνοθέτη ≪Η μετάβαση από τη Μητριαρχία στην Πατριαρχία που έγινε κάποτε, και η επιστροφή από την Πατριαρχία στη Μήτρα που γίνεται τώρα, είναι το σημείο εκκίνησης της σκηνοθετικής μου προσέγγισης της τριλογίας του Αισχύλου... .. .Η μητριαρχική κοινωνία ήταν η κοινωνία που μόνο οι γυναίκες ήξεραν πως τα παιδιά ήταν δικά τους. Η πατριαρχική κοινωνία είναι η κοινωνία που οι γυναίκες ξέρουν ότι τα παιδιά είναι δικά τους, αλλά και οι δε άντρες έτσι πιστεύουν. Και τώρα εμείς περνάμε τη μετάβαση από την πατριαρχία, όχι πάλι στη μητριαρχία, αλλά προς τη Μήτρα. Ο αριθμός του παγκόσμιου αποθέματος σε σπερματοζωάρια χρόνο με το χρόνο μειώνεται με γεωμετρική πρόοδο. Η γυναίκα συλλαμβάνει και χωρίς ερωτική πράξη, στο εργαστήριο. Ο άντρας πια δεν είναι αναγκαίος. Μόνο το σπέρμα. Ο ποιητής των ποιητών Αισχύλος καταφέρνει να μένει πάντα επίκαιρος, ακόμα και στους παράξενους ≪δύσκολους καιρούς μας≫. Λουκάς Θάνος

Φωτογραφία
Εκδήλωση

26 Ιουλίου 2010
Θέατρο Βράχων “Μελίνα Μερκούρη”


2015-01-14T16:12:19Z


2010


Θέατρο
Τραγωδία
Αισχύλος

Image

https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)