δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε το ψηφιακό αρχείο του τεκμηρίου*

1  ψηφιακό αρχείο

basic type logo 1 JPEG

δείτε ή κατεβάστε το ψηφιακό αρχείο
απευθείας από τον ιστότοπο του αποθετηρίου*
χρησιμοποιήστε
το ψηφιακό αρχείο ή την εικόνα προεπισκόπησης σύμφωνα με την άδεια χρήσης :
CC BY-NC-SA 4.0
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή
CC_BY_NC_SA



"Μήδεια" Μποστ

Πνευματικό Κέντρο Δήμου Βύρωνα
Παπαγεωργίου, Θανάσης
Δημητρίου, Βασίλης
Μποσταντζόγλου, Χρύσανθος (Μποστ)
Αλβανού, Μαρία
Κυριακάκη, Ολυμπία
Γεωργακόπουλος, Άρης
Καψάλης, Φίλιππος
Παντελούς, Νίκος
Φακιολά, Γεωργία
Φουντούκη, Αιμιλία
Αναστασάκης, Γιάννης
Πρωτοψάλτη, Λήδα
Βασιλειάδης, Πάνος
Παπαδόπουλος, Δημοσθένης
Ορκόπουλος, Παύλος
Κουλουριώτη, Ελένη
Χατζίδου, Νίκη
Θέατρο "Στοά"

Φακιολά, Γεωργία
Καψάλης, Φίλιππος
Βασιλειάδης, Πάνος
Παπαγεωργίου, Θανάσης
Φουντούκη, Αιμιλία
Πρωτοψάλτη, Λήδα
Παπαδόπουλος, Δημοσθένης
Δημητρίου, Βασίλης
Ορκόπουλος, Παύλος
Κυριακάκη, Ολυμπία
Αλβανού, Μαρία
Μποσταντζόγλου, Χρύσανθος (Μποστ)
Αναστασάκης, Γιάννης
Χατζίδου, Νίκη
Πνευματικό Κέντρο Δήμου Βύρωνα
Θέατρο "Στοά"
Γεωργακόπουλος, Άρης
Παντελούς, Νίκος
Κουλουριώτη, Ελένη

Είναι πραγματικά, ενδιαφέρον και, άλλοι, πιο ειδικοί από τον υπογράφοντα, θα 'πρεπε να ασχοληθούν με αυτό που κάνει τον Μποστ να γίνεται τόσο "εμπορικός", να συγκινεί, δηλαδή, όχι μόνο του λόγιους, αυτούς που καταλαβαίνουμε και διακρίνουν τους γλωσσικούς ακροβατισμούς του και την σαρκαστική του διάθεση με αυτό που θέλει να λέγεται ελληνική γλώσσα, αλλά και το πλατύ λαϊκό κοινό, εκείνο που συγχέει την γενική "του σάλωνος" με τα Σάλωνα κι όχι με το σαλόνι της Φαύστας. Είναι ενδιαφέρον να εξετάσουμε το χιούμορ του, την κριτική του, τον αυτοσαρκασμό του, τη λύπη για τα τεκταινόμενα της εποχής μας, τη λατρεία του για την Ελλάδα, για τους μύθους της και την απομυθοποίησή τους, για τους άρχοντές της, που με τρυφερότητα διασύρει, για ό,τι τέλος πάντων αποτελεί την εποχή του. Και είναι ενδιαφέρον, γιατί θα καταλήξουμε σ' αυτό που πολύ εύστοχα διέκριναν μερικοί, ότι ο Μποστ είναι ο σύγχρονος Αριστοφάνης. Όπως εκείνος δεν άφηνε τίποτα όρθιο στην δική του εποχή, έτσι και ο Μποστ αρνείται να αποδεχθεί οτιδήποτε συμβαίνει στη σημερινή. Και αυτό που συνδέει και τους δυο, δεν είναι τίποτ' άλλο από την μεγάλη και άδολη αγάπη τους για την Ελλάδα. Γι' αυτή τη χώρα που, ως φαίνεται, τίποτα δεν πρόκειται να την αλλάξει προς το καλύτερο και που πάντα θα' χει ανάγκη από Αριστοφάνηδες για να την συνεφέρνουν και να της τραβούν τ' αυτί, κάθε στιγμή που παρεκτρέπεται. Όταν τα κείμενα γίνονται κλασικά και διαχρονικά, τότε κάτι συνδέει τις εποχές μεταξύ τους, αφού οι σημερινές βρίσκουν ομοιότητες με τις χθεσινές και οι αυριανές δεν θα 'χουν να προσφέρουν τίποτα περισσότερο από το αναμάσημα των ίδιων και των ίδιων απαράδεκτων πράξεων... Θανάσης Παπαγεωργίου

Φωτογραφία
Εκδήλωση

Θέατρο Βράχων “Μελίνα Μερκούρη”
22 Ιουνίου 1994


2015-02-03T12:11:09Z


1994


Μποστ
Θέατρο

Εικόνα

https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των φορέων περιεχομένου.