“Ο Κουρέας της Σεβίλλης” Πιερ-Ωγκύστ ντε Μπωμαρσαί

“Ο Κουρέας της Σεβίλλης” Πιερ-Ωγκύστ ντε Μπωμαρσαί
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε το ψηφιακό αρχείο του τεκμηρίου*

1  ψηφιακό αρχείο

basic type logo 1 JPEG

δείτε ή κατεβάστε το ψηφιακό αρχείο
απευθείας από τον ιστότοπο του αποθετηρίου*
χρησιμοποιήστε
το ψηφιακό αρχείο ή την εικόνα προεπισκόπησης σύμφωνα με την άδεια χρήσης :
CC BY-NC-SA 4.0
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή
CC_BY_NC_SA



“Ο Κουρέας της Σεβίλλης” Πιερ-Ωγκύστ ντε Μπωμαρσαί

Πνευματικό Κέντρο Δήμου Βύρωνα
Γιαννοπούλου, Έφη
Γκόνης, Θοδωρής
Μαστοράκης, Νίκος
Κραουνάκης, Σταμάτης
Θεοδώρου, Χρίστος
Τρικεριώτη, Μαγιού
Αναστασίου, Αλέκος
Λαμπράκης, Λευτέρης
Λεμπεσόπουλος, Άρης
Ματσούκα, Δήμητρα
Χάνος, Ταξιάρχης
Κολοβός, Δημήτρης
Παναγόπουλος, Παναγιώτης
Κορόζης, Τάσος
Παπαθανάσης, Γιάννης
ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Αγρινίου

Τρικεριώτη, Μαγιού
Παναγόπουλος, Παναγιώτης
Λεμπεσόπουλος, Άρης
Θεοδώρου, Χρίστος
Κορόζης, Τάσος
Μαστοράκης, Νίκος
Πνευματικό Κέντρο Δήμου Βύρωνα
Αναστασίου, Αλέκος
Γιαννοπούλου, Έφη
Κραουνάκης, Σταμάτης
Ματσούκα, Δήμητρα
Παπαθανάσης, Γιάννης
Χάνος, Ταξιάρχης
Κολοβός, Δημήτρης
ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Αγρινίου
Γκόνης, Θοδωρής
Λαμπράκης, Λευτέρης

"Ο Κουρέας της Σεβίλλης" θα μπορούσε με ένα τρόπο να είναι ένα αστικό δράμα: Ένας ηλικιωμένος έχει υπό την κηδεμονία του μια πολύ νέα και όμορφη κοπέλα, με την οποία είναι ερωτευμένος και η οποία φυσικά τον αρνείται. Ξαφνικά, εμφανίζεται ένας νέος άντρας, ο οποίος είναι επίσης ερωτευμένος μαζί της και θέλει οπωσδήποτε να την παντρευτεί, για το σκοπό μάλιστα αυτό οργανώνει μια σειρά από πλεκτάνες προκειμένου να τη φέρει στα νερά του. Επιχείρησα μια προσέγγιση διαφορετική, επειδή με ένα περίεργο τρόπο, το να ανεβάζει κανείς κωμωδίες του 17ου και 18ου αιώνα μέσα στην εποχή τους, δημιουργεί ένα φορμαλισμό στείρο, που πιστεύω ότι δεν αναδεικνύει το έργο, ίσως μάλιστα το εμποδίζει. Βεβαίως υπάρχουν και έργα τα οποία πρέπει να παραμένουν στην εποχή τους, δεν μπορείς, δεν πρέπει να τα εκσυγχρονίσεις στην προκειμένη περίπτωση ωστόσο, θέλησα να το κάνω πιο κοντινό, πιο στα καθ’ ημάς. Σε αυτή την ιστορία της ίντριγκας, οι χαρακτήρες δε φαίνονται ιδιαίτερα και σίγουρα δεν είναι προικισμένοι με κάποια πνευματικότητα. Είναι άνθρωποι οι οποίοι αντιδρούν μάλλον ενστικτωδώς. Η Ροζίνα για παράδειγμα. Δεν πρόκειται για μια κοπέλα έξυπνη, μορφωμένη, καλλιεργημένη, αλλά για ένα αφελές θηλυκό, το οποίο προσανατολίζεται από το ένστικτό του. Βασικά, αυτό το έργο μου δημιουργεί την αίσθηση ότι είναι μια ιστορία αντεκδίκησης ενστίκτων. Το ένστικτο της κατοχής - να κατέχει κάποιος κάτι το οποίο δεν μπορεί να απολαύσει- το ένστικτο του έρωτα. Και αν υπάρχει μια εικόνα που θα μπορούσε συνειρμικά να αποδώσει αυτό που έχω κατά νου, θα διάλεγα την παλιά εκείνη διαφήμιση, όπου ένας γέρος κάθεται με ένα απίθανο θηλυκό σε ένα κλαμπ. Ξαφνικά αυτή σηκώνεται, το φόρεμά της ξηλώνεται και ο νεαρός που κάθεται απέναντι και την κοιτάζει πίσω από τα γυαλιά ηλίου, περνάει με νόημα τον αντίχειρα πάνω στα χείλη του. Με ένα περίεργο τρόπο αυτή η διαφήμιση μου δίνει ακριβώς την αίσθηση του έργου. ΝΙΚΟΣ ΜΑΣΤΟΡΑΚΗΣ

Φωτογραφία
Εκδήλωση

21 Σεπτεμβρίου 2003
Θέατρο Βράχων “Μελίνα Μερκούρη”


2015-01-20T12:09:17Z


2003


Θέατρο
Κωμωδία
Μπωμαρσαί

Εικόνα

https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των φορέων περιεχομένου.