“Ο Κουρέας της Σεβίλλης” Πιερ-Ωγκύστ ντε Μπωμαρσαί

“Ο Κουρέας της Σεβίλλης” Πιερ-Ωγκύστ ντε Μπωμαρσαί
see the original item page
in the repository's web site and access the digital file of the item*

1  digital_file

basic type logo 1 JPEG

see or download the digital file
directly from the repository web site*
use
the file or the thumbnail according to the license:
CC BY-NC-SA 4.0
Attribution-NonCommercial-ShareAlike
CC_BY_NC_SA



“Ο Κουρέας της Σεβίλλης” Πιερ-Ωγκύστ ντε Μπωμαρσαί

Πνευματικό Κέντρο Δήμου Βύρωνα
Γιαννοπούλου, Έφη
Γκόνης, Θοδωρής
Μαστοράκης, Νίκος
Κραουνάκης, Σταμάτης
Θεοδώρου, Χρίστος
Τρικεριώτη, Μαγιού
Αναστασίου, Αλέκος
Λαμπράκης, Λευτέρης
Λεμπεσόπουλος, Άρης
Ματσούκα, Δήμητρα
Χάνος, Ταξιάρχης
Κολοβός, Δημήτρης
Παναγόπουλος, Παναγιώτης
Κορόζης, Τάσος
Παπαθανάσης, Γιάννης
ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Αγρινίου

Τρικεριώτη, Μαγιού
Παναγόπουλος, Παναγιώτης
Λεμπεσόπουλος, Άρης
Θεοδώρου, Χρίστος
Κορόζης, Τάσος
Μαστοράκης, Νίκος
Πνευματικό Κέντρο Δήμου Βύρωνα
Αναστασίου, Αλέκος
Γιαννοπούλου, Έφη
Κραουνάκης, Σταμάτης
Ματσούκα, Δήμητρα
Παπαθανάσης, Γιάννης
Χάνος, Ταξιάρχης
Κολοβός, Δημήτρης
ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Αγρινίου
Γκόνης, Θοδωρής
Λαμπράκης, Λευτέρης

"Ο Κουρέας της Σεβίλλης" θα μπορούσε με ένα τρόπο να είναι ένα αστικό δράμα: Ένας ηλικιωμένος έχει υπό την κηδεμονία του μια πολύ νέα και όμορφη κοπέλα, με την οποία είναι ερωτευμένος και η οποία φυσικά τον αρνείται. Ξαφνικά, εμφανίζεται ένας νέος άντρας, ο οποίος είναι επίσης ερωτευμένος μαζί της και θέλει οπωσδήποτε να την παντρευτεί, για το σκοπό μάλιστα αυτό οργανώνει μια σειρά από πλεκτάνες προκειμένου να τη φέρει στα νερά του. Επιχείρησα μια προσέγγιση διαφορετική, επειδή με ένα περίεργο τρόπο, το να ανεβάζει κανείς κωμωδίες του 17ου και 18ου αιώνα μέσα στην εποχή τους, δημιουργεί ένα φορμαλισμό στείρο, που πιστεύω ότι δεν αναδεικνύει το έργο, ίσως μάλιστα το εμποδίζει. Βεβαίως υπάρχουν και έργα τα οποία πρέπει να παραμένουν στην εποχή τους, δεν μπορείς, δεν πρέπει να τα εκσυγχρονίσεις στην προκειμένη περίπτωση ωστόσο, θέλησα να το κάνω πιο κοντινό, πιο στα καθ’ ημάς. Σε αυτή την ιστορία της ίντριγκας, οι χαρακτήρες δε φαίνονται ιδιαίτερα και σίγουρα δεν είναι προικισμένοι με κάποια πνευματικότητα. Είναι άνθρωποι οι οποίοι αντιδρούν μάλλον ενστικτωδώς. Η Ροζίνα για παράδειγμα. Δεν πρόκειται για μια κοπέλα έξυπνη, μορφωμένη, καλλιεργημένη, αλλά για ένα αφελές θηλυκό, το οποίο προσανατολίζεται από το ένστικτό του. Βασικά, αυτό το έργο μου δημιουργεί την αίσθηση ότι είναι μια ιστορία αντεκδίκησης ενστίκτων. Το ένστικτο της κατοχής - να κατέχει κάποιος κάτι το οποίο δεν μπορεί να απολαύσει- το ένστικτο του έρωτα. Και αν υπάρχει μια εικόνα που θα μπορούσε συνειρμικά να αποδώσει αυτό που έχω κατά νου, θα διάλεγα την παλιά εκείνη διαφήμιση, όπου ένας γέρος κάθεται με ένα απίθανο θηλυκό σε ένα κλαμπ. Ξαφνικά αυτή σηκώνεται, το φόρεμά της ξηλώνεται και ο νεαρός που κάθεται απέναντι και την κοιτάζει πίσω από τα γυαλιά ηλίου, περνάει με νόημα τον αντίχειρα πάνω στα χείλη του. Με ένα περίεργο τρόπο αυτή η διαφήμιση μου δίνει ακριβώς την αίσθηση του έργου. ΝΙΚΟΣ ΜΑΣΤΟΡΑΚΗΣ

Φωτογραφία
Εκδήλωση

21 Σεπτεμβρίου 2003
Θέατρο Βράχων “Μελίνα Μερκούρη”


2015-01-20T12:09:17Z


2003


Θέατρο
Κωμωδία
Μπωμαρσαί

Image

https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)