17 Σεπτεμβρίου 1951: Το π/κ ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ κατευθυνόταν προς την Τήνο με φορτίο 90 κιλών λίπασμα. Λόγω θαλασσοταραχής αγκυροβόλησε στον όρμο Πόλλες και ξαφνικά σταμάτησε να λειτουργεί η μηχανή του πλοίου. Ο πλοίαρχος εκτελούσε και χρέη μηχανικού, με αποτέλεσμα να αφήσει στη θέση του έναν ναύτη ο οποίος δεν είχε εμπειρία. Το σκάφος ξεκίνησε να μπάζει νερά και το πλήρωμα λόγω απειρίας δεν προσέφερε καμία βοήθεια με αποτέλεσμα να βυθιστεί σε βάθος 10-15μ. σε απόσταση 150μ. απο την στεριά. Υπαίτιος κρίθηκε ο κυβερνήτης Δ. Γεμιτζόγλου, διότι δεν μερίμνησε για την ασφάλεια του σκάφους και την κατάρτηση του πληρώματος του.

17 Σεπτεμβρίου 1951: Το π/κ ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ κατευθυνόταν προς την Τήνο με φορτίο 90 κιλών λίπασμα. Λόγω θαλασσοταραχής αγκυροβόλησε στον όρμο Πόλλες και ξαφνικά σταμάτησε να λειτουργεί η μηχανή του πλοίου. Ο πλοίαρχος εκτελούσε και χρέη μηχανικού, με αποτέλεσμα να αφήσει στη θέση του έναν ναύτη ο οποίος δεν είχε εμπειρία. Το σκάφος ξεκίνησε να μπάζει νερά και το πλήρωμα λόγω απειρίας δεν προσέφερε καμία βοήθεια με αποτέλεσμα να βυθιστεί σε βάθος 10-15μ. σε απόσταση 150μ. απο την στεριά. Υπαίτιος κρίθηκε ο κυβερνήτης Δ. Γεμιτζόγλου, διότι δεν μερίμνησε για την ασφάλεια του σκάφους και την κατάρτηση του πληρώματος του.
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files of the item*

2  digital_files

basic type logo 2 JPEG

see or download the digital files
directly from the repository web site*
use
the files or the thumbnails according to the license:
CC BY 4.0
Attribution
CC_BY



17 Σεπτεμβρίου 1951: Το π/κ ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ κατευθυνόταν προς την Τήνο με φορτίο 90 κιλών λίπασμα. Λόγω θαλασσοταραχής αγκυροβόλησε στον όρμο Πόλλες και ξαφνικά σταμάτησε να λειτουργεί η μηχανή του πλοίου. Ο πλοίαρχος εκτελούσε και χρέη μηχανικού, με αποτέλεσμα να αφήσει στη θέση του έναν ναύτη ο οποίος δεν είχε εμπειρία. Το σκάφος ξεκίνησε να μπάζει νερά και το πλήρωμα λόγω απειρίας δεν προσέφερε καμία βοήθεια με αποτέλεσμα να βυθιστεί σε βάθος 10-15μ. σε απόσταση 150μ. απο την στεριά. Υπαίτιος κρίθηκε ο κυβερνήτης Δ. Γεμιτζόγλου, διότι δεν μερίμνησε για την ασφάλεια του σκάφους και την κατάρτηση του πληρώματος του.

Χρήστος Ε. Ντούνης

TEXT
Κείμενο

Κυκλάδες
Πόλλες Τήνου
Ελλάδα
Τήνος

Μεταπολεμική περίοδος

Δεκαετία 1950


17 Σεπτεμβρίου 1951


Ναυτικά ατυχήματα
Δ. Γεμιτζόγλου
ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ (π/κ)
Φωτοτυπία
Σημειώσεις
Ναυάγια

Greek

Text




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)