17 Σεπτεμβρίου 1951: Το π/κ ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ κατευθυνόταν προς την Τήνο με φορτίο 90 κιλών λίπασμα. Λόγω θαλασσοταραχής αγκυροβόλησε στον όρμο Πόλλες και ξαφνικά σταμάτησε να λειτουργεί η μηχανή του πλοίου. Ο πλοίαρχος εκτελούσε και χρέη μηχανικού, με αποτέλεσμα να αφήσει στη θέση του έναν ναύτη ο οποίος δεν είχε εμπειρία. Το σκάφος ξεκίνησε να μπάζει νερά και το πλήρωμα λόγω απειρίας δεν προσέφερε καμία βοήθεια με αποτέλεσμα να βυθιστεί σε βάθος 10-15μ. σε απόσταση 150μ. απο την στεριά. Υπαίτιος κρίθηκε ο κυβερνήτης Δ. Γεμιτζόγλου, διότι δεν μερίμνησε για την ασφάλεια του σκάφους και την κατάρτηση του πληρώματος του.

17 Σεπτεμβρίου 1951: Το π/κ ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ κατευθυνόταν προς την Τήνο με φορτίο 90 κιλών λίπασμα. Λόγω θαλασσοταραχής αγκυροβόλησε στον όρμο Πόλλες και ξαφνικά σταμάτησε να λειτουργεί η μηχανή του πλοίου. Ο πλοίαρχος εκτελούσε και χρέη μηχανικού, με αποτέλεσμα να αφήσει στη θέση του έναν ναύτη ο οποίος δεν είχε εμπειρία. Το σκάφος ξεκίνησε να μπάζει νερά και το πλήρωμα λόγω απειρίας δεν προσέφερε καμία βοήθεια με αποτέλεσμα να βυθιστεί σε βάθος 10-15μ. σε απόσταση 150μ. απο την στεριά. Υπαίτιος κρίθηκε ο κυβερνήτης Δ. Γεμιτζόγλου, διότι δεν μερίμνησε για την ασφάλεια του σκάφους και την κατάρτηση του πληρώματος του.
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*

2  ψηφιακά αρχεία

basic type logo 2 JPEG

δείτε ή κατεβάστε όλα τα ψηφιακά αρχεία
απευθείας από τον ιστότοπο του αποθετηρίου*
χρησιμοποιήστε
τα ψηφιακά αρχεία ή την εικόνα προεπισκόπησης σύμφωνα με την άδεια χρήσης :
CC BY 4.0
Αναφορά Δημιουργού
CC_BY



17 Σεπτεμβρίου 1951: Το π/κ ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ κατευθυνόταν προς την Τήνο με φορτίο 90 κιλών λίπασμα. Λόγω θαλασσοταραχής αγκυροβόλησε στον όρμο Πόλλες και ξαφνικά σταμάτησε να λειτουργεί η μηχανή του πλοίου. Ο πλοίαρχος εκτελούσε και χρέη μηχανικού, με αποτέλεσμα να αφήσει στη θέση του έναν ναύτη ο οποίος δεν είχε εμπειρία. Το σκάφος ξεκίνησε να μπάζει νερά και το πλήρωμα λόγω απειρίας δεν προσέφερε καμία βοήθεια με αποτέλεσμα να βυθιστεί σε βάθος 10-15μ. σε απόσταση 150μ. απο την στεριά. Υπαίτιος κρίθηκε ο κυβερνήτης Δ. Γεμιτζόγλου, διότι δεν μερίμνησε για την ασφάλεια του σκάφους και την κατάρτηση του πληρώματος του.

Χρήστος Ε. Ντούνης

TEXT
Κείμενο

Κυκλάδες
Πόλλες Τήνου
Ελλάδα
Τήνος

Μεταπολεμική περίοδος

Δεκαετία 1950


17 Σεπτεμβρίου 1951


Ναυτικά ατυχήματα
Δ. Γεμιτζόγλου
ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ (π/κ)
Φωτοτυπία
Σημειώσεις
Ναυάγια

Ελληνική γλώσσα

Κείμενο




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των φορέων περιεχομένου.