Η ξυλογραφία αυτή χρονολογείται μέσα στην δεκαετία του τριάντα, εποχή όπου ο Θεοδωρόπουλος απομακρύνεται από τις επιρροές του γερμανικού εξπρεσιονισμού και προσανατολίζεται σε περισσότερο απλουστευμένες διατυπώσεις. Δύο γυμνές γυναικείες μορφές απεικονίζονται ξαπλωμένες σε ασαφές εσωτερικό που διακρίνεται ανάμεσα από τις ανοιχτές κουρτίνες. Στοιχεία όπως η ποικιλία των στάσεων, η διάρθρωση του χώρου αλλά και η προτίμηση στο γυμνό, φανερώνουν επιρροές από την τέχνη της Αναγέννησης.
(EL)