Το έργο «Γυναίκα στην πόρτα», όπως και το «Στο φούρνο» (Αρ. Καταλόγου 82), αποτελούν χαρακτηριστικά δείγματα της δουλειάς του, καθώς εμπίπτουν στην θεματογραφία που τον ενδιαφέρει, δηλαδή τις σκηνές της καθημερινής ζωής και τα εσωτερικά σπιτιών. Παρουσιάζεται μία γυναίκα που κάθεται σε ένα χαμηλό σκαμνί και πλέκει. Το φως της ημέρας φωτίζει έντονα το πρόσωπό της. Μπροστά της η πόρτα είναι ανοιχτή και διακρίνονται τα φωτεινά σκαλιά της αυλής. Η σύνθεση αποπνέει ένα αίσθημα γαλήνης και ηρεμίας. Τέλος, πρέπει να τονιστεί και η σύλληψη του στιγμιαίου που δημιουργεί την εντύπωση ότι ο Γεραλής αντιμετωπίζει την σκηνή φωτογραφικά.
(EL)