Η προσωπογραφία του κοριτσιού, κινείται στα ίδια πλαίσια με το έργο «Ο μικρός Τυρολέζος» (Αρ. Καταλόγου 59). Και εδώ επαναλαμβάνεται το έντονο σκουρόχρωμο φόντο, που έρχεται σε αντίθεση με το φωτεινό πρόσωπο της νεαρής κοπέλας. Διακρίνεται η δεξιοτεχνία του Βικάτου στον χειρισμό του χρώματος, κυρίως στο σημείο που γίνεται η μετάβαση από τα μαύρα μαλλιά της κοπέλας προς το βάθος της σύνθεσης. Η μονοτονία του σκουρόχρωμου χρωματισμού, σπάει από το κόκκινο χρώμα του ενδύματος και της κορδέλας των μαλλιών.
(EL)