Στο πρώτο επίπεδο εκτείνεται το περιβόλι, ενώ στο δεύτερο τα λίγα σπίτια της περιοχής των Πατησίων που τότε ήταν ακόμα εξοχή. Η επιφάνεια καλύπτεται από ζεστούς χρωματικούς τόνους και ξεχωρίζει η μεγάλη άνεση του ζωγράφου στις προσμείξεις των χρωμάτων ώστε να επιτευχθεί μεγαλύτερη λαμπρότητα και διαφάνεια. Και αυτό το έργο και το «Χίος- Ελιές» (Αρ. Καταλόγου 17), κινούνται στα πλαίσια του πραγματικού και όχι του ονειρικού ή του φανταστικού, όπως συμβαίνει σε άλλες τοπιογραφίες του.
(EL)