Με μεγαλύτερη ελευθερία στη χρήση του χρώματος, που δεν περιγράφει την οπτική πραγματικότητα, τρία μόλις σπιτάκια τοποθετούνται στο πρώτο πλάνο ενός ορεινού τοπίου. Πλατιές επιφάνειες σκούρων πράσινων αποχρώσεων, που διακόπτονται από λίγες ανοιχτόχρωμες, περιβάλλουν τον μικρό οικισμό εντείνοντας την αίσθηση της απομόνωσής του. Τα βουνά στο βάθος βάφονται στις αποχρώσεις του ροζ και του πορτοκαλί και μόνο ο ουρανός παραμένει στο γνώριμο γαλάζιο χρώμα. Και αυτός ο πίνακας, με τη έντονα αντινατουραλιστική χρήση του χρώματος, φανερώνει την επίδραση στη ζωγράφο της φωβιστικής πρακτικής.
(EL)