Η μετάστασις της Παρθένου

Η μετάστασις της Παρθένου
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
Ο σύνδεσμος στην καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο δεν είναι διαθέσιμος προσωρινά λόγω τεχνικών εργασιών στον ιστότοπο του φορέα*
χρησιμοποιήστε
το αρχείο ή την εικόνα προεπισκόπησης σύμφωνα με την άδεια χρήσης :
CC BY-SA 4.0

Αναφορά Δημιουργού - Παρόμοια Διανομή
CC_BY_SA



Η μετάστασις της Παρθένου

Άγνωστος
Άγνωστος (EL)

Η σύνθεση βασίζεται στο σχήμα του ανεστραμμένου τριγώνου: η μορφή της Παναγίας στην κάτω γωνία συνδέεται, μέσω του βλέμματός της, με τις μορφές του Παντοκράτορος και του Ιησού, που τοποθετούνται στις δύο πάνω νοητές γωνίες. Με σαφείς επιρροές από την Επτανησιακή Σ χολή, η οποία έχει ενσωματώσει γόνιμα στις πρακτικές της στοιχεία του μπαρόκ και του μανιερισμού (εδώ στην απόδοση των συννέφων, των μικρών αγγέλων, των πτυχώσεων των ενδυμάτων κ.λπ.) και παρουσιάζοντας συγγένειες με την τέχνη του Νικολάου Δοξαρά ή του Σπυρίδωνος Σπεράντζα, το έργο χαρακτηρίζεται από ένα ύφος που διαπνέεται από χάρη και ευγένεια, με τις μορφές να εκπέμπουν ζωντάνια λόγω της εξωτερίκευσης των συναισθημάτων τους: ο Ιησούς και η Παρθένος με έκδηλη χαρά επιβλέπονται από την τρυφερή και σοβαρή ματιά του Δημιουργού, σε μια δοξαστική ατμόσφαιρα.

Φιλολογικός Σύλλογος Παρνασσός
Φιλολογικός Σύλλογος Παρνασσός (EL)

Image
Πίνακας
Σύνθεση
Λάδι σε καμβά

Ελλάδα


2015


Τέχνη


Φιλολογικός Σύλλογος Παρνασσός

Φιλολογικός Σύλλογος Παρνασσός
Φιλολογικός Σύλλογος Παρνασσός (EL)

Εικόνα

image/jpeg

Ελληνική γλώσσα

Φιλολογικός Σύλλογος Παρνασσός

http://hdl.handle.net/11725/0005000348
http://services.lsparnas.evolution-isa.gr/lsparnas/item/348



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των φορέων περιεχομένου.