Καμάρες παλαιάς Νίκαιας

Οικονόμου, Μιχαήλ

Φιλολογικός Σύλλογος Παρνασσός

Σύνθεση παραστατικής αντίληψης, ελαφρώς απομακρυσμένη από τη συνήθη τεχνική του ζωγράφου, ως προς την απόδοση όγκων και σχημάτων. Το κύριο μοτίβο, η καμάρα, αναπτύσσεται από τη μια άκρη της σύνθεσης ως την άλλη. Είναι προφανές ότι αυτή η σειρά από καμάρες συνεχίζεται και έξω από τη σύνθεση, πριν και μετά, και ότι η παρούσα σύνθεση αποτελεί μόνο ένα κομμάτι μιας συνέχειας από καμάρες. Μια υποδήλωση της αέναης ροής του χρόνου; Το τοπίο προσλαμβάνεται εν κινήσει: για να περιδιαβάζουμε τις καμάρες με το βλέμμα πρέπει να μπούμε στη θέση του ανθρώπου που κινείται κάτω τους. Η χρήση έντονης ματιέρας δίνει μια απτική διάσταση στις καμάρες και στο δρομάκι, και η εναλλαγή φωτεινών και σκοτεινών- σχεδόν απόκοσμων- σημείων, μας εισάγει κι εδώ στο βασικό δίπολο της ζωγραφικής του καλλιτέχνη, δηλαδή της ασφάλειας και αβεβαιότητας, μεταξύ των οποίων ακροβατεί η ψυχοσύνθεση του.

Τοπιογραφία
Image
Πίνακας
Λάδι σε καμβά

Ελλάδα


2015


Τέχνη

Φιλολογικός Σύλλογος Παρνασσός

Φιλολογικός Σύλλογος Παρνασσός

Ελληνική γλώσσα

Εικόνα

Φιλολογικός Σύλλογος Παρνασσός




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των φορέων περιεχομένου.