use the file or the thumbnail according to the license: CC BY-SA 4.0
Attribution-ShareAlike
Κατασκευή
(EL)
Construction
(EN)
Στεπάνοβα, Βαρβάρα
(EL)
Stepanova, Varvara
(EN)
Με αφορμή τη θεωρητική συζήτηση που έλαβε χώρα στο Inkhuk επί σειρά τεσσάρων μηνών ως τον Απρίλιο του 1921 οι καλλιτέχνες της ρωσικής πρωτοπορίας και μέλη του Inkhuk (Babichev, Ioganson, Medunedsky, Rodchenko, Stenberg, Udaltsova κ.α.) επιδόθηκαν στο διάστημα αυτό σε εργασίες πάνω στο θέμα «Σύνθεση και Κατασκευή». Αυτό συνέβη συγκεκριμένα όταν, μετά την αποχώρηση του Kandinsky στα τέλη του 1920, τη διοίκηση στο Ινστιτούτο ανέλαβαν οι Rodchenko, Stepanova, Babichev και N. Briusova και το Inkhuk εστιάστηκε στην Ομάδα Αντικειμενικής Ανάλυσης. Ο Babichev κατάρτισε τότε ένα νέο πρόγραμμα με βασικές πλευρές τη θεωρητική (ανάλυση του έργου τέχνης, συνειδητό ορισμό των βασικών προβλημάτων της τέχνης (χρώματος, faktura, υλικού, κατασκευής κλπ) και την εργαστηριακή. Η τελευταία περιλάμβανε μια ομάδα εργασιών σύμφωνα με ανεξάρτητη πρωτοβουλία ή με ένα σχέδιο (“αποστολή”), και μέσα σε αυτό το πλαίσιο όλα τα μέλη κατέθεσαν εργασία στο θέμα «Σύνθεση και Κατασκευή». Μέσα σε αυτό το πρόγραμμα η Ομάδα Αντικειμενικής Ανάλυσης προοδευτικά εξελίχτηκε προς μια κονστρουκτιβιστική θεωρία της τέχνης.
Έγχρωμη σύνθεση αποδοσμένη με την τεχνική του κολάζ, η οποία βασίζεται σε εν μέρει αλληλοκαλυπτόμενες γεωμετρικές (ορθογώνιες και τετράπλευρες κυρίως) φόρμες διαφορετικών χρωμάτων και υλικών, τοποθετημένες σε ενιαίο σύνολο διαγώνιας διεύθυνσης από πάνω αριστερά προς τα κάτω δεξιά. Η σύνθεση προβάλλεται σε ουδέτερο (υπό-λευκο) φόντο.
(EL)