δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε το ψηφιακό αρχείο του τεκμηρίου*
χρησιμοποιήστε το ψηφιακό αρχείο ή την εικόνα προεπισκόπησης σύμφωνα με την άδεια χρήσης : CC BY-SA 4.0
Αναφορά Δημιουργού - Παρόμοια Διανομή
Κατασκευή
(EL)
Construction
(EN)
Στεπάνοβα, Βαρβάρα
(EL)
Stepanova, Varvara
(EN)
Με αφορμή τη θεωρητική συζήτηση που έλαβε χώρα στο Inkhuk επί σειρά τεσσάρων μηνών ως τον Απρίλιο του 1921 οι καλλιτέχνες της ρωσικής πρωτοπορίας και μέλη του Inkhuk (Babichev, Ioganson, Medunedsky, Rodchenko, Stenberg, Udaltsova κ.α.) επιδόθηκαν στο διάστημα αυτό σε εργασίες πάνω στο θέμα «Σύνθεση και Κατασκευή». Αυτό συνέβη συγκεκριμένα όταν, μετά την αποχώρηση του Kandinsky στα τέλη του 1920, τη διοίκηση στο Ινστιτούτο ανέλαβαν οι Rodchenko, Stepanova, Babichev και N. Briusova και το Inkhuk εστιάστηκε στην Ομάδα Αντικειμενικής Ανάλυσης. Ο Babichev κατάρτισε τότε ένα νέο πρόγραμμα με βασικές πλευρές τη θεωρητική (ανάλυση του έργου τέχνης, συνειδητό ορισμό των βασικών προβλημάτων της τέχνης (χρώματος, faktura, υλικού, κατασκευής κλπ) και την εργαστηριακή. Η τελευταία περιλάμβανε μια ομάδα εργασιών σύμφωνα με ανεξάρτητη πρωτοβουλία ή με ένα σχέδιο (“αποστολή”), και μέσα σε αυτό το πλαίσιο όλα τα μέλη κατέθεσαν εργασία στο θέμα «Σύνθεση και Κατασκευή». Μέσα σε αυτό το πρόγραμμα η Ομάδα Αντικειμενικής Ανάλυσης προοδευτικά εξελίχτηκε προς μια κονστρουκτιβιστική θεωρία της τέχνης.
Έγχρωμη σύνθεση αποδοσμένη με την τεχνική του κολάζ, η οποία βασίζεται σε εν μέρει αλληλοκαλυπτόμενες γεωμετρικές (ορθογώνιες και τετράπλευρες κυρίως) φόρμες διαφορετικών χρωμάτων και υλικών, τοποθετημένες σε ενιαίο σύνολο διαγώνιας διεύθυνσης από πάνω αριστερά προς τα κάτω δεξιά. Η σύνθεση προβάλλεται σε ουδέτερο (υπό-λευκο) φόντο.
(EL)
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των φορέων περιεχομένου.