Εκτός από τη γενέτειρά του Θεσσαλονίκη, ο Στυλιανού φωτογράφισε με διάφορες ευκαιρίες και απόψεις της ελληνικής υπαίθρου. Τα δυο τμήματα από κορμούς δέντρων στο πρώτο πλάνο, αφημένα στα αγριόχορτα, τραβούν την προσοχή σε ένα τοπίο που μοιάζει έρημο και εγκαταλελειμμένο. Το πέτρινο σπίτι και το μισογκρεμισμένο αρχοντικό στο βάθος της φωτογραφίας μαρτυρούν την ύπαρξη του παραδοσιακού οικισμού στο Καταφύγι Κοζάνης. Η φωτογραφία μοιάζει να ισορροπεί ανάμεσα στο φυσικό και το πολιτισμικό, την άγρια φύση και την παρέμβαση του ανθρώπου.
(EL)