Ο Novello Finotti ήρθε από νωρίς σε επαφή με το έργο του Rene Magritte και του Giorgio de Chirico, γεγονός που υπήρξε καταλυτικό για τη μετέπειτα εξέλιξη της καλλιτεχνικής του πορείας, καθώς μετά τα μέσα της δεκαετίας του 1960 αφομοίωσε ορισμένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του σουρεαλισμού στη δουλειά του. Στη συνέχεια η κουλτούρα των χίπις, τα μανιφέστα τους, καθώς και η διάχυτη και απελευθερωμένη έκρηξη του ερωτισμού σημάδεψε τη δημιουργία του, η οποία χαρακτηρίζεται από το απρόοπτο, την ειρωνεία και την αμφισημία ως έκφραση της διχοτομίας τέχνης και ζωής. Η εννοιολογική τέχνη ,το Dada, η Arte Povera και ο Υπερρεαλισμός υπήρξαν επίσης κινήματα, τα οποία τον επηρέασαν βαθύτατα και στοιχεία τους αποτυπώνονται στα έργα του. Μέσα από απρόσμενες θεματικές συνυπάρξεις αλλά και μέσα από διαπίδυση ετερόκλητων τεχνικών και πολλαπλών αναφορών δημιουργεί έργα, συχνά μεγάλων διαστάσεων, που οι εικόνες τους είναι συχνά σαγηνευτικές και ελκυστικές, χωρίς να είναι προκλητικές.
(EL)
Novello Finotti came into early contact with the work of Rene Magritte and Giorgio de Chirico, which was a catalyst for the later development of his artistic career, as after the mid-1960s he assimilated some of the basic characteristics of surrealism in his work. Subsequently, the hippie culture, its manifestos, as well as the pervasive and liberated explosion of eroticism marked his work, which is characterized by the unexpected, irony and ambiguity as an expression of the dichotomy between art and life. Conceptual art ,Dada, Arte Povera and Surrealism were also movements that had a profound influence on him and elements of these are reflected in his works. Through unexpected thematic intersections as well as through the interweaving of disparate techniques and multiple references, he creates works, often large in scale, whose images are often seductive and appealing without being provocative.
(EN)