The Tangent
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε το ψηφιακό αρχείο του τεκμηρίου*

1  ψηφιακό αρχείο

basic type logo 1 JPEG

δείτε ή κατεβάστε το ψηφιακό αρχείο
απευθείας από τον ιστότοπο του αποθετηρίου*
χρησιμοποιήστε
το ψηφιακό αρχείο ή την εικόνα προεπισκόπησης σύμφωνα με την άδεια χρήσης :
CC BY-SA 4.0
Αναφορά Δημιουργού - Παρόμοια Διανομή
CC_BY_SA



Η εφαπτομένη (EL)
The Tangent (EN)

Labat, Pierre (1977) (EL)
Labat, Pierre (1977) (EN)

Ο Pierre Labat στις γλυπτικές κατασκευές-εγκαταστάσεις του «Άτλας (Μπονσάι στη Θεσσαλονίκη)» & «Η εφαπτομένη» εφαρμόζει μια λιτή, «μινιμαλιστική» εικαστική γλώσσα. Αμφισβητεί τη θέση του θεατή, τον οποίο εντάσσει με έναν ιδιαίτερο τρόπο στα έργα του, κάνοντας τον και αυτόν «μέρος» του έργου. Παίζοντας με την πληρότητα και το κενό, βυθίζοντας και ανθίζοντας, αρθρώνει το χώρο με άχρονες καταστάσεις για να εξερευνήσει τους μηχανισμούς της ανθρώπινης συμπεριφοράς. (EL)
Pierre Labat in his sculptural constructions-installations "Atlas (Bonsai in Thessaloniki)" & "The Tangent" applies a simple, "minimalist" visual language. He questions the position of the viewer, who he integrates in a special way into his works, making him "part" of the work. Playing with fullness and emptiness, immersing and blossoming, he articulates space with timeless situations to explore the mechanisms of human behaviour. (EN)

Εγκατάσταση (EL)
Installation (EN)

Εγκατάσταση / Μεικτή τεχνική: ατσάλι, πέτρα (1/2) (EL)
Installation / Mixed media: steel, stone (1/2) (EN)

Μεταπολίτευση (1974-σήμερα)

Εγκατάσταση, Σύγχρονη τέχνη, Έργα τέχνης (EL)
Installation, Contemporary art, Works of art (EN)

Εικόνα

http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των φορέων περιεχομένου.