Ο μυλωνάς έφενε στη σούβλα και για να κάμουν το μυλωνά να μιλήση αυτοί οι γαμοκουτσαίοι έπαιρναν και έβαζαν σε μια σούβλα ένα βάτραχο και χτυπούσαν του Μυλωνά το ψητό και έλεγαν το δικό μου πατσώνει το δικό σου γλιδώνει για να τον κάμουν να μιλήση να του πάρουν τη φωνή. Ο Μυλωνάς με τη σούβλα τους έδωσε στο κεφάλι κι αυτοί έφυγαν τον κατήφορο. Γαμοκουτσαίοι είναι οι Καλλικάντζαροι, ''Όλοι κακκοί όλοι κουτσοί, όλοι στραβοί.

Ο μυλωνάς έφενε στη σούβλα και για να κάμουν το μυλωνά να μιλήση αυτοί οι γαμοκουτσαίοι έπαιρναν και έβαζαν σε μια σούβλα ένα βάτραχο και χτυπούσαν του Μυλωνά το ψητό και έλεγαν το δικό μου πατσώνει το δικό σου γλιδώνει για να τον κάμουν να μιλήση να του πάρουν τη φωνή. Ο Μυλωνάς με τη σούβλα τους έδωσε στο κεφάλι κι αυτοί έφυγαν τον κατήφορο. Γαμοκουτσαίοι είναι οι Καλλικάντζαροι, ''Όλοι κακκοί όλοι κουτσοί, όλοι στραβοί.
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
χρησιμοποιήστε
το αρχείο ή την εικόνα προεπισκόπησης σύμφωνα με την άδεια χρήσης :
CC BY-NC-ND 4.0 GR

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα
CC_BY_NC_ND



Ο μυλωνάς έφενε στη σούβλα και για να κάμουν το μυλωνά να μιλήση αυτοί οι γαμοκουτσαίοι έπαιρναν και έβαζαν σε μια σούβλα ένα βάτραχο και χτυπούσαν του Μυλωνά το ψητό και έλεγαν το δικό μου πατσώνει το δικό σου γλιδώνει για να τον κάμουν να μιλήση να του πάρουν τη φωνή. Ο Μυλωνάς με τη σούβλα τους έδωσε στο κεφάλι κι αυτοί έφυγαν τον κατήφορο. Γαμοκουτσαίοι είναι οι Καλλικάντζαροι, ''Όλοι κακκοί όλοι κουτσοί, όλοι στραβοί.

Δευτεραίος, Άγγελος Ν.
Δευτεραίος, Άγγελος Ν. (EL)

Παραδόσεις

Ημαθία, Ριζώματα


1975




Λ. Α. αρ. 3804, σελ. 101 – 102, Άγγελου Ν. Δευτεραίου, Χωρ. Ριζώματα (Πρ. Μποτσιάνη), Ημαθείας, 1975

Κείμενο/PDF

Ελληνική γλώσσα

https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el

http://hdl.handle.net/20.500.11853/295190



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των φορέων περιεχομένου.